Ga naar inhoud

[OPGELOST] wie kan me even helpen met deze hijackthis logfile?


Aanbevolen berichten

voorlopig heeft hij tijdens het heropstarten nog niet dat blauw scherm weergegeven en is ook niet meer blijven vasthangen

je bent in ieder geval al bednakt voor je hulp

daar ik niets van die logjes snap , zou je me even kunnen uitleggen wat er eigenlijk gebeurd is :)

---------- Post added at 16:54 ---------- Previous post was at 16:53 ----------

ik ga ook nog eens even proberen om de pc te laten scannen , even kijken of ie nu wel scant

---------- Post added at 17:06 ---------- Previous post was at 16:54 ----------

nu blijft hij bij de scan hangen op 24 procent en loopt niet meer verder :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

uiteindelijk is heel de computer weer vastgelopen...

nu ben ik ten einde raad

---------- Post added at 17:45 ---------- Previous post was at 17:37 ----------

na heropstarten na vast te lopen krijgen we weer het blauw scherm dat die de schijf nakijkt, en staat bij dat die veel zwevende bestanden heeft hersteld , allee is ie nu aan het doen en tijdens de opstart krijg je een tweetal seconden het scherm waarin je kan kiezen of je veilige modus wilt maar gaat er dan gewoon over en start normaal op , en nu kwam de melding dat ie het register heeft hersteld, ik dicteer : het systeem heeft een van de bestanden met registergegevens van het systeem moeten herstellen door middel van een logboek of een vervangende kopie. het herstellen is gelukt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan begin ik te vrezen dat er wel eens problemen met de harde schijf zouden kunnen zijn of met het opstarten van Windows. Voor het laatste zou je volgende test nog eens kunnen doen : ga via Start -> Uitvoeren ->

typ sfc /scannow. Dit controleert je Windows. Het zou kunnen dat je Windows-CD tijdens deze actie wordt gevraagd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

die kameraad van ons heeft naar zijn zeggen onze windows cd nagezien en die zal volgens hem ook al niet in orde zijn

aangezien wij dat kasticketje ook niet meer hebben kunnen we met die cd ook al niet terug

ik weet nu niet hoe we dat zelfs eens kunnen nachecken

ik wil het wel eens proberen maar aangezien wat men ons vertelde weet ik niet of het zal gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.