Ga naar inhoud

[OPGELOST] apparaatbeheer


candise

Aanbevolen berichten

Mijn verontschuldiging hiervoor als ik u kwaad hebt gemaakt.

Ik wou gewoon zeggen dat er het een en andere fout zit doch ik beschuldigd u helemaal niet.

Voor u is het verstandiger om helemaal opnieuw te beginnen.

Ik weet niet of de opstartcd van Vista een recovery is.

Als dat zo is dan worden Windows Vista en de driver meteen geinstalleerd.

Wel dient u alle externe toestellen af te koppelen van de laptop zoals Externe schijven, Printers enz. De drivers en software van printers enz kan je beter achteraf doen.

Is het een gewone cd van Vista dan kan je die ook installeren maar dan zal je sommige driver ook daarna moeten installeren indien nodig is.

Maar dan zal ik u wel helpen.

De basis Windows Vista zal dan werken.

Normaal gezien hebt je een recovery cd ontvangen. Dat is het gemakkelijkste.

Als je geen andere pc hebt dan moeten we alles overlopen zodat u alles bij de hand hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

als ik recovery cd gebruik ben ik dan alles kwijt, mijn foto's en films enzo ? of zit er mogelijkheid in om dat te behouden ?

denk dat die vista gewoon maar is om je windows te herinstalleren , normaal zou dat dan voldoende moeten zijn ?

ik heb keer opgezocht wat die cd is die ik heb :

De installatieschijf van Windows bevat de bestanden die nodig zijn om Windows op te starten. Deze installatieschijf is dus tevens een opstartschijf. Als u Windows vanwege een probleem niet kunt opstarten, kunt u de installatieschijf gebruiken om Windows op te starten. De installatieschijf bevat bovendien het programma Opstartherstel. U kunt dit programma gebruiken om Windows te repareren als het besturingssysteem door een probleem niet kan opstarten. Het programma Opstartherstel is in staat om automatisch problemen te verhelpen die in het verleden alleen via een opstartschijf konden worden verholpen.

denkt u dat het daarmee zou kunnen lukken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

is het mogelijk om te zeggen wat ik moet doen, in het slechtste geval kan ik waarschijnlijk wel aan een pc geraken, maar ik wil momenteel vooral mijn muziek en films niet kwijtspelen, als er echt geen andere oplossing is zal ik niet anders kunnen dan stuk per stuk op een usb stick te zetten en dan de bestanden via diezelfde usb op een ander pc te zetten , en dan terug, ... dat moet toch lukken hé ? ik heb verschillende usb's met in totaal een 15 tal giga ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is veel hardware gewijzigd maar wel in de goed zin.

Hebt je iets uit de usb of zoiets uitgetrokken?

hoe bedoel je ? er is niets aangesloten aan mijn laptop.. het enige wat ik tot nu toe heb gedaan is een stuurprogramma verwijderd dat toch niet aangesloten was en dat normaal niet op mijn laptop stond, namelijk een onbekende netwerkadapter, ik hoopte dat als die installatie ongedaan was ik dan die IDE controller ook ging kunnen installatie ongedaan maken ... maar toen ik heropstartte stond er terug een andere IDE op ...

post-5744-1417703839,2985_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal uw beiden log nog eens goed bekijken.

Misschien heb ik iets over het hoofd gezien.

maar is dat dan niet dezelfde log ? ik heb alleszinds geen andere log gezet hoor, en wat ik nog wou vragen , kan dat zijn dat dat stuurprogramma daar staat omdat ik last heb gehad van virus ? of omdat er tijdje geleden een extra harde schijf in mijn pc zat ? maar die is wel nooit gebruikt geweest !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.