Ga naar inhoud

outlook,office 2007

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...

Office ook verwijderen in de register-editor.

ga naar start dan uitvoeren typ dan regedit

dan kijk je in HKEY_CURRENT_USER en bij HKEY_LOCAL_MACHINE bij allebei onder software en dan microsoft dan zie je office staan bij allebei verwijder je die keys, soms leest het systeem hier nog uit en blijven sommige configuraties staan.

Doe eerst unstallen en dan bovenstaande uitvoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Office ook verwijderen in de register-editor.

ga naar start dan uitvoeren typ dan regedit

dan kijk je in HKEY_CURRENT_USER en bij HKEY_LOCAL_MACHINE bij allebei onder software en dan microsoft dan zie je office staan bij allebei verwijder je die keys, soms leest het systeem hier nog uit en blijven sommige configuraties staan.

Doe eerst unstallen en dan bovenstaande uitvoeren.

Nope, Gewoon CCleaner gebruiken meer hoeft deze persoon niet te doen. Het gaat hier gewoon om het ontbreken van de temp map niet van sleutels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope, Gewoon CCleaner gebruiken meer hoeft deze persoon niet te doen. Het gaat hier gewoon om het ontbreken van de temp map niet van sleutels.

Het gaat niet om het ontbreken van sleutels.

Ondanks als je soms CCcleaner gebruikt na het unstallen van een progamma dat er nog

restanten zitten en voordat je het progamma er weer op gaat zetten

zijn mijn voorgestelde handelingen zeker niet overbodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zucht.

nee idd ccleaner laat ook nog sporen na maar voor dit probleem is zelfs ccleaner niet nodig, het is gewoon een extra dat ik bijna altijd vernoemd.

Nogmaals het gaat om de TEMP map die weg is niet om sleutels. Ah waar maak ik me druk om...

Bij het opnieuw installeren van office in dit geval mogen er gerust zelfs nog sleutels in de registor zitten. Beter nog, er moeten er nog in zitten zo moet je weer niet gaan activeren etc en dan eventueel de melding krijgen dat je niet meer kan activeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.