Ga naar inhoud

[OPGELOST] Adressenboek op oude harde schijf


rinusd

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

Mijn oude PC met Windows XP heeft de geest gegeven.

Heb nu een nieuwe met Vista.

De harde schijf van mijn oude PC heb ik kunnen redden en heb die nu als externe harde schijf via USB aansluiting.

Ik heb de hele harde schijf afgezocht naar mijn emailadressen maar niet kunnen vinden. Hetzelfde geldt voor de favorieten die in de loop der tijd had opgeslagen.

Weet iemand waar ik moet zoeken om die dingen terug te vinden?

Ik werkte met Outlook (in Office XP), dus niet Outlook Express.

Alvast bedankt voor reacties.

Mvg

Rinus

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm, als je geluk hebt, kun je daar nog outlook starten en kun je je adresboek exporteren, anders moet je in outlook: bestand-importeren of exporteren-en dan contacten-en dan het bestand zoeken van je telefoonboek of adresboek ;), ik ben nu aan het zoeken waar dat zou zitten idd bij mijn documenten ofzo ;) als je het bestand zoekt zit er een filter en kan je alleen maar de juiste kiezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer het volgende

outlook express openen-adressen openen, dan alle namen met e-mailadressen selecteren, dan onder bestand op exporteren klikken, sla het het adresboek op als je eigennaam.wab bv op floppy of ophd en brand het op schijf.

internet explorer openen bestand klikken -importeren exporteren en de wizzard volgen dan op floppy opslaan of op hd en dan branden naar schijf, dit is voor je ie favorieten.

geef het bestand weer je eigennaam ipv de standaard naam zo kan je meerdere favorieten van meerder computers in huis opslaan dit geldt ook voor je adresboeken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Microsoft Office - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.