Ga naar inhoud

3D-kaart (Asus EN7950 GT)


scathe

Aanbevolen berichten

Goedemiddag

Ik moet tot mijn grote vreugde vaststellen dat mijn videokaart het lijkt te begeven de laatste drie weken. Ik ben namelijk aan het gamen als op een bepaald moment het spel crasht en de enige uitweg mijn pc heropstarten is. Daar zit dan het tweede probleem. Tijdens het heropstarten wordt al duidelijk dat er serieus wat fout loopt want er verschijnen overal groene vierkantjes tijdens het laden met het windowslogoscherm. Daarna is het volledig gedaan, want mijn bureaublad is onbereikbaar en mijn scherm laat mij weten dat er geen signaal is om weer te geven.

Toen zich dit de eerste keer voordeed (2-3 tal weken geleden), formatteerde ik mijn C-schijf en toen leek het probleem opgelost, ware het niet dat het probleem zich opnieuw stelde enkele dagen geleden.

Systeem:

Asus M2N-E Moederbord

AMD Athlon 64 X2 5200

2 GB DDR2

Asus EN7950 GT 512mb DDR3

Windows XP Pro (SP3)

Ongeveer 2,5 jaar oud.

Vraag: Wat is hier mogelijk het probleem? Is het makkelijk op te lossen of wat kan ik het beste doen?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.