Ga naar inhoud

Photo Story 3


Jokke

Aanbevolen berichten

Geachte kollega's,

Ik kreeg van een vriend, verleden jaar, een artikel uit een computer magazine, over hoe een foto/dia voorstelling levendig maken. Het gaat hier over het programma van Microsoft "Photo Story 3". Is dit bij de leden gekend ?

Heeft iemand hier positieve of negatieve ervaringen mee ? Ik heb het gisterenavond opgeladen en nog niet gebruikt.

Bedankt voor enig commentaar.

Jokke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo Jokke,

Met Photo Story 3 heb ik reeds mee gewerkt mijn ervaring is de beperkte resolutie max 1024x768: er zijn betere programma's , ik heb er eentje gekocht eigenlijk gekregen voor mijn verjaardag Magic Deluxe 6, een goed programma voor uw foto montages je kan ze met het zelfde programma branden op CD & DVD.

Als je in dit programma slideshow kiest heb je Full Resulutie van je foto's wat niet kan gezegd worden met Photo Story 3.

Photo Story 3 voldoet evenwel als je niet veeleisend bent! en het is gratis...

Groetjes,

Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Geachte kollega's,

Ik kreeg van een vriend, verleden jaar, een artikel uit een computer magazine, over hoe een foto/dia voorstelling levendig maken. Het gaat hier over het programma van Microsoft "Photo Story 3". Is dit bij de leden gekend ?

Heeft iemand hier positieve of negatieve ervaringen mee ? Ik heb het gisterenavond opgeladen en nog niet gebruikt.

Bedankt voor enig commentaar.

Jokke.

Hallo Laura ;

Ik gebruik Foto Story 3 en het lukt aardig .

Ik heb zelf al een voorstelling gemaakt voor onze vis Club .

Heel éénvouwdig te gebruiken ook ; openen en gewoon de instructies volgen .

Groetjes Noël

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Multimedia - pc-helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.