Ga naar inhoud

windows xp kan niet worden gestart


ester

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

voor 2x 512 + werkuren hmm,

512 zoals yannick zij hangt van het merk en soort enzo af.

60€ ofzo...

maarja, voor 60€ heb je al en 2gig latje

je bent niet echt afgezet, want ik heb niet gevonden wanneer je het heb gekocht

aangezien ze je 2x 256 hebben genomen, zouden ze minder moeten vragen of de latten terug geven ,anders is dat toch diefstal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,goedenavond,

het is toch nog niet helemaal opgelost helaas. Maar het heeft al een volle dag wel gewerkt, en sneller is de computer zeker geworden met je link die je aangaf.

Echter zojuist starte ik de computer op en kreeg ik tijdens het opstarten zo'n blauw scherm. De tekst heb ik overgeschreven van het beeldscherm om zo duidelijk mogelijk te zijn wat er aan de hand is.

De tekst luidt 'er is een probleem, windows is afgesloten om schade te voorkomen. IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

als dit de eerste keer is dat u dit scherm ziet, moet u de computer opnieuw opstarten. Als het scherm nogmaals wordt weergegeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren.

Controleer of alle nieuwe hardware en software op de juiste wijze is geinstalleerd. Als het probleem blijft, alle nieuwe hardware en softare verwijderen of uit schakelen. Schakel bios-geheugen opties zoals caching of het maken van schaduwkopien uit.

Technische info

***stop: 0 x 0000000A (0 x 00000009, 0 x 0000001C, 0 x 00000000, 0 x 804DC35B)

Bezig met starten van fysieke geheugendump, de fysieke geheugendump is voltooid.

Neem contact op met systeembeheerder, of afdeling technische dienst."

Dit is wat er stond, toen het ik een herstart gemaakt met de knop op de computerkast en was er helemaal geen probleem. Alleen waarschijnlijk is er toch iets niet goed, anders komt deze boodschap niet.

Dit is niet de eerste keer dat ik deze boodschap zie, ik had deze boodschap ook toen ik mijn computer ter reparatie aanbood bij Vi, en ik had hetgeen er op het beeldscherm stond ook meegegeven.

Heb je misschien nog een goede tip? Alvast erg bedankt weer voor het lezen van deze lange tekst!!!

Groeten Ester

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen, bedankt voor je reactie! Er is echter een nieuwe ontwikkeling, vanmorgen opende ik m'n computer en had ik weer een foutmelding, toen drukte ik op verzenden van het foutrapport van microsoft. Toen kreeg ik een bericht terug middels dat ik een engelstalige site van microsoft kreeg, error reportign daar stond in dat het probleem veroorzaakt werd door anti virus software. De volgende tips werden gegeven

1. update de anti virus

2 kijk of er niet meer anti virus programma's tegelijk draaien

3 neem contact op met de maker van het antivirus programma.

Alle stappen heb ik inmiddels gedaan, en heb middels een chat met mcafee

een verandering moeten maken in het security center, moest kiezen voor computer en bestanden, kies configureren, kies realtime scan geavanceerd, zet het vinkje uit bij alle bestanden, maar kies voor mijn programma''s en documenten. Maak hierna een herstart en het probleem zou opgelost moeten zijn. Ik heb deze stappen nu gedaan, en ik wacht het even af of dit het ook is.

Wel moet ik zeggen dat ik nu ongeveer 2 maanden aan het sukkelen ben, inderdaad sinds ik de panda die zeelandnet adviseerde heb overgezet naar mcafee die ze nu adviseren heb ik problemen gehad.

Ik heb de virusscan plus die ze aangevenop de site. Hoop dat dit het probleem oplost.

Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte!

Bedankt voor zover weer.

Groeten Ester

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.