Ga naar inhoud

Mijn pc Start niet op


bloodelf

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn pc, ik heb mijn harde schijf vervangen door een andere omdat ik problemen met de schijf had, ook heb ik ander werkgeheugen erin gedaan. Dit was allemaal goed gegaan ik heb mijn pc uitgezet en opnieuw aangedaan bij het opstarten bleek er dus een probleem. Ik krijg het scherm te zien met veilig opstarten enz, als ik dat doe krijg ik het laadscherm van windows te zien (XP) vervolgens gaat die op zwart scherm en doe die niets meer. mijn toestenbord werkt evenmin..

Ik heb wat op internet gezocht naar oplossingen maar daar word ik niet echt wijzer van

Kunnen jullie mij hier bij helpen.

Groetjes:pcguru::bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat heb je bij die andere pc gedaan?

---------- Post toegevoegd om 19:51 ---------- Vorige post was om 19:49 ----------

normaal als je werkgeheugen bijsteekt krijg je als je de eerste keer je pc terug opstart te zien dat er meer geheugen bij is gestoken ,als je dat niet te zien krijgt ,probeer eens het nieuwe geheugen eruit te laten en op te starten met het geheugen van vroeger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het klopt dat hij idd zei dat er meer werkgeheugen in zat maar alles werkte daarna ook gewoon. Omdat er zich al eerder een probleem met de harde schijf had voorgedaan had ik uit voorzorg al een back-up. Ik heb nu maar windows opnieuw geinstalleerd en voorals nog ziet het er naar uit dat alles weer naar behoren werkt. Bedankt voor je respons... Wat een gedoe :S maar ja zo leer ik het wel natuurlijk en je bent er zo wel ff een paar uurtje mee bezig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.