Ga naar inhoud

Template doet niet wat ik wil


Aanbevolen berichten

Dag iedereen.

Ik heb een probleem (uiteraard :-))

Ik heb een template gekocht die ik wil omvormen tot mij eigen website.

Als ik de template bekijk in b.v. dreamweaver (ook frontpage) zie ik alles onder elkaar staan. Als ik de pagina als voorbeeld open in explorer (in beide programma's dreamweaver en frontpage) zie ik wel alle frames netjes naast elkaar staan.

Ik kan dus heel lastig werken omdat alles onder elkaar staat aan de linker kant van mijn scherm en ik niet goed zie wat ik doe, daarnaast staat sommige tekst zelfs dwars door sommige foto's. maar ook dat verdwijnt als ik het voorbeeld open in explorer, maar het is geen werken. iemand enig idee hoe ik alles gewoon netjs naast en onder elkaar krijg zodat ik er mee kan werken in dreamweaver?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Waarschijnlijk zitten er een aantal javascript bestanden bij. De previewer van dreamweaver herkent dit niet. Soms kan het ook zijn dat hij sommige CSS niet herkent of begrijpt.

De laatste nieuwe versie van Dreamweaver kan dat volgens mij wel. maar ook niet perfect zoals een browser.

De reden dat dreamweaver dit niet (goed) kan is omdat in dreamweaver geen ingebouwde browser zit omdat er anders een SSI server moet gestart worden waarmee HTML code goed omgezet kan worden in beeld.

Omdat er dus iedere keer nieuwe versies en updates van internet explorer, firefox enzo komen is het dus niet verstandig van macromedia om een browser in dreamweaver te zetten.

Je zult dan toch zo moeten blijven werken, of leren hoe de codes geschreven moeten worden. Het beste is ook om gelijk te beginnen met code's schrijven en dan kun je de previewer als hulpje erbij gebruiken af en toe.

Uitleg over HTML code vindt je hier: Handleiding HTML - De Nederlandse informatiebron op het gebied van HTML en CSS

Groeten,

leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.