Ga naar inhoud

PC stuk?


Gast mathieuken

Aanbevolen berichten

Gast mathieuken

Hoi,

Ik zit met een zeer ernstig probleem.

Mijn probleem is het volgende, wij hebben een aantal sketchen,music en dergelijke op een pc staan(HP compaq d530)die we bijna overal mee nemen.

Morgen hebben we deze pc nodig, en nu probeer ik deze op te starten maar het lukt niet meer !!!

Het enige wat die pc doet is, de ventilator doen draaien en vooraan een rood lichtje laten knipperen.

Dat lichtje knippert 5x dan is het 5sec stil en dan herbegint dit. Dat blijft zo maar door gaan tot ik de stekker uit trek.

Der staan heel wat belangrijke dingen op deze pc, en heb die morgen zeker nodig, weet iemand wat dit probleem zou kunnen zijn aub?

Alvast bedankt voor de hulp

De oplossing werd hier gegeven:

http://www.pc-helpforum.be/showpost.php?p=17784&postcount=6

Link naar reactie
Delen op andere sites

u zou de pc eens open kunnen halen en controleren of alle kabels er nog goed in zitten (de kabels van uw moederboard an harde schijf dus)

het is best mogelijk dat deze los zijn geraakt vanwege het vele verplaatsen van de pc.

u zou de harde schijf ook eens in een andere pc kunnen steken om te zien of het probleem daar in zit.

succes alvast.

groeten

yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mathieuken

mensen, voor mij mag dit topic dicht.

Alles werkt terug.

Heb eerst alle kabels en dergeljke gecontroleerd en nog eens goed aangeduwd,terug heropgestart maar bleef hetzelfde.

Toen heb ikde HD in een andere pc gestopt en deze bleek ook nog te werken.

Dan heb ik mijn 2 ram kaartjes der uitgehaald en één voor één der terug ingestokken en telkens terug opgestart.

Wat bleek nu, dat er ééntje van die 2 stuk blijkt te zijn.

Der ligt er hier nu ééntje hier naast mij (die dat niet werkt natuurlijk) en de pc doet het terug prima.

Nogmaals dank aan iedreen die mij heeft geholpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.