Beste bezoeker,
Welkom op PC Helpforum!

Ben je op zoek naar GRATIS hulp voor je computerprobleem?

Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt. Meer dan 35.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !

Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.

+ Reageren op discussie
Resultaten: 1 t/m 4 van 4

Hp l7580 draadloos printen

Dit is een discussie over Hp l7580 draadloos printen in het forum Hardware algemeen , en maakt deel van de Problemen/Vragen hardware? categorie; Ik kan niet meer draadloos printen. Met draad staat hij op printer L7580 en zonder stond er L7580 kopie 1, ...

Nieuweling

Standaard Hp l7580 draadloos printen

Ik kan niet meer draadloos printen. Met draad staat hij op printer L7580 en zonder stond er L7580 kopie 1, maar werkt niet meer. Nochtans geeft hij aan dat printer gereed is. Kan iemand mij helpen

Moderator Dasle's schermafbeelding

Standaard

Welke printer heb je als standaard ingesteld staan?

Nieuweling

Standaard draadloos printen

Standaard L7580 maar heb ook L7580 kopie 1 geprobeerd als standaard omdat hij daarop stond toen hij het nog deed

Moderator Dasle's schermafbeelding

Standaard

Heb een soortgelijk probleem gehad met een HP Photosmart C4780, van de één op de ander dag werkte hier de printer ook niet meer. Documenten die afgeprint moesten worden bleven in de wachtrij staan.
    Per toeval zag ik dat er opeens uit twee printers gekozen kon worden voor het afprinten, bij het overschakelen naar de printer die ik had geïnstalleerd werkte het weer even maar op den duur lukte het ook niet meer.

Hoe men printer opeens twee keer werd weergegeven met een iets andere benaming is me nog een raadsel
    Misschien mogelijk dat er iemand één of andere probleemoplossing heeft uitgevoerd toen de printer voor een nog onbekende reden niet wou printen.

Een herinstallatie van de printer loste hier het probleem op, maar verwijder dan eerst alle software van de printer voordat je aan een herinstallatie begint.

+ Reageren op discussie

Soortgelijke discussies

1. [OPGELOST] Draadloos printen ??
    door bernard in forum Archief Internet & Netwerk
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 11 februari 2013, 17:55
  2. draadloos printen
    door CsCC-Peter in forum Archief Hardware algemeen
    Laatste bericht: 5 juli 2012, 21:44
  3. [OPGELOST] draadloos printen
    door naabje in forum Archief Internet & Netwerk
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 2 februari 2012, 19:20
  4. [OPGELOST] Draadloos printen mogelijk?
    door aussie in forum Archief Internet & Netwerk
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 15 januari 2011, 21:16
  5. draadloos printen
    door kris2 in forum Archief Internet & Netwerk
    Laatste bericht: 21 november 2010, 21:51

Labels voor deze discussie

Regels voor berichten