Ga naar inhoud

intel core i3 3250


yester

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb voor mijn zoon een intel core i3 3250 gekocht. Het plaatsen was geen probleem, alleen als we de computer aanzetten dan gaat hij aan en uit. En dat gaat achter elkaar door aan en uit, aan en uit. Heeft iemand enig idee waar dit aan ligt??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dasle,

sorry voor de late reactie (druk druk druk)

Ik ben een enorme leek, maar wat ik gevonden heb is dat het moederbord een p8H61 is, kan dat.

Verder gaat de computer zelf steeds aan en uit.

Daarnaast heb ik op google gekeken en vond ik iets van het moederbord socket 1150 moet hebben en iets over DDR3. Ik heb geen idee wat het allemaal is. Wat mij wel logisch lijkt is dat de intel core i3 waarschijnlijk niet samengaat met zijn moederbord, kan dat???

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben het allemaal wel eens druk hoor, dat geeft niet wij lopen toch niet weg xD

Het moederbord wat je vermeld zou een AsusP8H61 zijn en dit is een Socket 1155 moederbord. De Intel Core i3 3250 is geschikt voor Socket 1155 en zou dus horen te werken.

Het moederbord heb je dit nieuw gekocht of had je dit nog liggen, wel zou het kunnen dat de BIOS verouderd is en de nieuwe processor niet goed herkend of ondersteund.

Is het mogelijk om in het BIOS de geïnstalleerde versie te controleren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.