Ga naar inhoud

Opruimen inhoud laptop


kat1978

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zou graag mijn 'oude' laptop cadeau doen aan mijn ma (ze zou eindelijk willen leren werken met een computer).

Maar toen ik er nog op werkte vond ik dat het zo traag ging, zouden er teveel onnodige programma's opstaan?

Hoe verwijder ik programma's en hoe weet ik of ik ze wel mag verwijderen?

Katya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat om een laptop met Windows Vista, dus al wat jaartjes in gebruik.

Dan is het normaal dat de snelheid daalt.

Best zet je de laptop terug naar fabrieksinstellingen, dat is het terug zetten naar de dag van aankoop.

Hierdoor zijn ook alle onnodige achteraf geïnstalleerde programma's mee verwijderd.

Hoe je de laptop terug naar fabrieksinstellingen kan zetten hangt af van het merk.

indien je het terug zetten naar fabrieksinstellingen wil uitvoeren en zelf niet weet hoe dat moet geef dan merk model en modelnummer door van die laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het terug zetten naar fabrieksinstellingen zou je volgens onderstaande methode kunnen uitvoeren.

Open Recovery Manager Herstelbeheer op een van de volgende manieren:

● Selecteer Start > Alle programma's > Recovery Manager > Recovery Manager.

– of –

● Start de computer opnieuw op en druk op f11 als het bericht ‘Press <F11> for recovery’ (Druk

op F11 voor herstel) op het scherm verschijnt. Selecteer vervolgens Recovery Manager.

Recovery Manager wordt geopend.

2. Klik op Advanced Options (Geavanceerde opties).

3. Klik op System recovery (Systeemherstel) en vervolgens op de knop Next (Volgende).

4. Volg de instructies op het scherm.

Bron: http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c01662156.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.