Ga naar inhoud

geen toegang tot bestandslocatie


koen vc

Aanbevolen berichten

hallo, ik had op mijn c schijf een map staan met al mijn foto's en had deze enige tijd geleden versleuteld. nu heb ik hem verplaatst naar mijn d schijf, windows 7 opnieuw geinstalleerd en krijg ik mijn map niet meer open.

Ik krijg de melding: deze afbeelding kan niet worden geopend omdat u geen toegang tot de bestandslocatie hebt

ik heb al van alles zelf geprobeerd om mezelf terug toegang te geven maar het wel niet lukken

kan iemand hierbij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

° met welke Windows 7-versie werk je ?

° op welke manier heb je de bestanden versleuteld ?

° als je een volledige beschrijving post van alle stappen die je reeds hebt ondernomen, voorkom je "dubbele suggesties".

° wanneer bestanden zo belangrijk zijn dat je ze versleutelt, heb je dan niet 1 of meerdere back-ups van deze bestanden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke stappen ik al ondernomen heb: op men map rechts geklikt en via eigenshappen, geavanceerd, eigenaar, de mahtigingen overnemen. ik krijg een melding dat ik de machtigingen over genomen heb, maar als ik een foto wil openen nog steeds geen toegang tot de bestandslocatie. dit heb ik ook in veilige modus geprobeerd, nog steeds geen toegang. ook heb ik het programma take ownership geinstalleerd en het op deze manier geprobeerd, nog steeds geen toegang. mijn mapnamen en namen onder de foto's zijn ook groen gedrukt nu, wat voorheen niet was. en ja ik heb back-ups, maar niet van de volledige map. ik doe dit 2 keer in een jaar, een had het dit jaar nog niet gedaan, dus alles van 2014 heb ik nog geen back-up van gemaakt.

toen ik windows opnieuw installeerde had ik er helemaal niet meer aan gedacht dat ik deze had versleuteld.

- - - Updated - - -

het is versleuteld geweest op de manier: eigenschappen, algemeen, geavanceerd, inhoud versleutelen om gegevens te beveiligen.

- - - Updated - - -

en ik werk met windows 7 professional

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.