Ga naar inhoud

systeembeperkingen


grijzegeus

Aanbevolen berichten

hello

ik werk met win7 en outlook 2003

ik krijg een e-mail met daarin een link zijnde"www.youtube.com/watch.

wanneer ik nu dubbelklik op deze link krijg ik volgend bericht:

" de bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen , neem contact op met de systeembeheerder"

op de pc staat virusscanner "avast" en wordt gebruik gemaakt van de windows firewall.

wat ik niet begrijp waar kan ik "systeembeperkingen" vinden en/of opnieuw instellengroeten

grijzegeus

Link naar reactie
Delen op andere sites

aan kweezie wabbit eerst en vooral bedankt voor je respons, maar na vele pogingen lukt het mij niet om het probleem op te lossen.

zou het helpen om ie9 te verwijderen en opnieuw te installeren? maar dan komt een andere vraag, hoe kan ik ie9 deinstalleren? want ik vind noch met revo unistaller noch met deinstalleren van win7 zelf ie9 terug

groeten

grijzegeus

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Open Internet explorer.

- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Helpt dit?

Het volgende kan je ook nog proberen:

Klik op Start

Typ in: Standaardprogramma's

Klik op: Uw standaardprogramma's instellen

Zorg dat zowel je E-mailprogramma als Internet Explorer als standaard staan ingesteld. Dit doe je door op het programma te klikken en te kiezen voor: Dit programma als standaard instellen.

edit: Kurtt was me voor :D

aangepast door Gerjannn
Link naar reactie
Delen op andere sites

- Voer eerst bericht 4 uit. Herstart na de verrichtingen van bericht 4 de pc.

- Als het dan nog niet lukt, voer je onderstaande uit:

Klik onderaan op het startmenu en in de tweede kolom zie je aan de rechterkant onderaan Standaardprogramma's. Klik erop

post-484-1417704675,5112_thumb.png

Kies nu aan de linkerkant de browser met dewelke je je linken wil openen. Kies bijvoorbeeld Internet Explorer.

Daarna klik je op de blauwe tekst aan de rechterkant "Dit programma als standaard instellen".

- Als het nog niet lukt kan je de Registry Fix proberen in onderstaande link

http://www.msoutlook.info/question/242

Opgelet: maak dan wel eerst een herstelpunt aan vooraleer de Registry fix uit te voeren (uit veiligheidsoverwegingen). Hier lees je hoe dat moet:

http://www.pc-helpforum.be/f279/hoe-maak-ik-een-herstelpunt-windows-27524/

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.