Ga naar inhoud

synchroniseren via google drive


claudine

Aanbevolen berichten

ik heb google drive en quickoffice geïnstalleerd op mijn desktop, ipad en iphone. heb er verschillende exell bestanden in ondergebracht. deze synchroniseren perfect.

probleem: ze zijn gesynchroniseerd in google drive, maar mijn origineel document welke zich op mijn pc desktop bevind wordt niet aangepast. Hoe kan ik dit verhelpen.

Het is tenslotte de bedoeling dat mijn vast document in excell op mijn pc bewaard blijft en niet enkel in de cloud.

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in Google drive op mijn pc de bestanden geplaatst en heb volgens de handleiding begrepen dat het dan om een kopij gaat. Deze kopij in Google drive wordt inderdaad gesynchroniseerd, maar de bedoeling is dat de originele vaste moederbestanden ook gesynchroniseerd worden. Anders heeft het synchroniseren geen enkel nut!

dat kan toch niet de bedoeling zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Google Drive synchroniseert twee kanten op, dus wijzigingen die u online maakt, zijn te zien op al uw apparaten, en vice versa.

Als ik bovenstaande goed begrijp zou het toch mogelijk moeten zijn.

De wijzigingen moeten wel online uitgevoerd worden.

Staan je instellingen juist? neem onderstaande links eens door.

https://support.google.com/drive/answer/2375189?hl=nl&ref_topic=2375186

https://support.google.com/drive/answer/2375083?hl=nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die teksten ook al deze morgen doorgenomen. Heb misschien iets over het hoofd gezien. Ga het even laten rusten tot morgen. Met een frisse kijk lukt het soms beter. Dus probleem nog niet opgelost maar zeker bedankt. Nu weet ik tenminste dat het moet kunnen. Laat zeker iets weten hoe het afloopt. Grote mercie.:adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.