Ga naar inhoud

blokkeert constant


renzolini

Aanbevolen berichten

Sinds maandag heb ik een asus laptop met windows 7, gisteren is hij to 3 maal toe geblokkeerd.

Twee keren terwijl ik farmville speelde & één keer terwijl ik iets probeerde op te zoeken met google. (zoekopdracht ingeven)

Nu ben ik bezig met een herstel punt.

Vandaag terug hetzelfde op hotmail blokkeert hij, updates kan hij zelf niet installeren & als hij blokkeert kan ik niet naar taakoverzicht gaan.

Zijn dat de kinderziektes van windows 7? ligt het aan mijn laptop?

Ik word hier echt moedeloos van de laatste jaren al mijn deel van pc ellende gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het een nieuwe laptop is met Win 7, zou ik er stante pede terug mee naar de computerboer hollen. Zelf niet aan beginnen knoeien. Is nog binnen de garantie ... dus moet de verkoper het oplossen.

Gisteren windows recover gedaan, dan werkte alles terug prima zonder blokkeringen.

Maar vandaag kon hij 1 update niet installeren en sindsdien blokkeert hij terug.

Ik zal hem maandag terug binnen doen & hoop dat ze het probleem kunnen verhelpen. Ik hou jullie op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.