Ga naar inhoud

Bluescreens met verschillende meldingen


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb sinds februari dit jaar een nieuwe laptop (HP G61).

Reeds na een klein half jaar ondervond ik daar verschillende problemen mee, zo verschenen sporadisch enkele bluescreens. Soms eens meerdere keren per dag, dan weer een maand zonder ook maar één.

Ik bracht mijn laptop binnen bij het Computerwinkeltje, waar ik 'm kocht. Daar rekenden ze 75 euro aan, maar ze hadden 'het probleem niet gevonden'. Ze installeerden gewoon Windows 7 opnieuw.

Nu heb ik echter nog steeds problemen. Deze ochtend startte ik mijn laptop op en kreeg een bluescreen met melding NTFS_FILE_SYSTEM. Even later een paar zonder een echte 'code' en tot slot nog een met de melding DRIVER_OVERRUN_STACK_BUFFER. Geen idee meer wat ik moet doen. Ik voerde een AVG-antivirusscan uit en daaruit bleek een probleem te zitten bij Mozilla Firefox.

Voorlopig werkt mijn laptop wel weer, maar ik heb dringende deadlines af te werken. Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt!

Pieter Devriese

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een screen of foto van uw probleem.

Eis terugvordering van 75 euro aan Computerwinkeltje want ze hadden moeten afblijven en door moeten sturen naar HP want je was in garantie periode.

Zo te zien gaat het om een harddisk probleem.

Dat je een tijdje geen probleem hebt doet hier niet toe want windows zal waarschijnlijk tijdens de opstart geprobeerd hebben om de harddisk enigzins te herstellen maar dat kan niet blijven duren.

Indien nodig schakel je HP in op bij deze telefoonnummer.

Daarbij vind ik 75 euro grof geld voor alleen windows te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blauwe schermen zijn soms het gevolg van een verkeerde geinstalleerde driver. Dat blijkt ook uit de foutmelding die je krijgt. Volg de tips van onze leden op want je best kan doen, want dat is niet zo mijn domein.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.