Ga naar inhoud

computer doet niets meer


Bie2206

Aanbevolen berichten

Onze computer heeft gisteren de geest gegeven. Hij wou niet meer opstarten en met de recovery cd (application en support) geraakt hij tot in de helft. Dan geeft hij aan dat er bestanden verdwenen zijn en hij ze dus niet naar fabrieksinstellingen kan terug zetten.

daarna met cd recovery windows geprobeerd.(die bij de pc meegeleverd zat) maar daar geraakt hij telkens tot aan 'voorbereiden installatie' Daarna zegt hij dat hij moet heropstarten en begint het proces van voor af aan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

ik denk niet dat het gaat lukken gezien er toch al een groot deel van de bastanden overschreven gaat zijn.

maar probeert u eens in veilige modus op te starten.

als u dan nog in uw windows kan komen dan is er dus iets niet helemaal goed gegaan tijdens de laatste sessie, heeft u toevallig last geha van een virus? of heeft u nieuwe programma's geinstalleerd?

als dit niet meer lukt dan zouden we moeten kijken naar een andere oplossing.

welk merk en type pc heeft u? en zit er ergens op de kast een stickertje van windows waar een prduct code op staat?

als dit zo is dan zou u een windows xp/vista (weet niet wat er nu oo staat) er terug op kunnen installeren met die prduct code met een cd/dvd van bijvoorbeeld de buurman!

Link naar reactie
Delen op andere sites

veilige modus lukt niet...

Met die cd gisteren heb ik hem denk ik ook geformateerd.

Het is een Medion Pc met windows XP. Ik heb gisteren ook gebeld naar de helpdesk en daar zeggen ze dat alleen zijn er nog iets aan kunnen doen en dat het niet binnen garantie valt (ook al is hij nog geen 2 jaar oud)

Het laatste wat we gisteren kregen was iets van lsass.exe dat niet goed werkte... (of Isass)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het laatste wat we gisteren kregen was iets van lsass.exe dat niet goed werkte... (of Isass)
Oeps ... dat is géén goed teken, want lsass.exe is (afhankelijk van de schrijfwijze én de locatie op je PC) een "zware" boosdoener. Zou wel eens de oorzaak van alle onheil kunnen zijn :s
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps ... dat is géén goed teken, want lsass.exe is (afhankelijk van de schrijfwijze én de locatie op je PC) een "zware" boosdoener. Zou wel eens de oorzaak van alle onheil kunnen zijn :s

is de oorzaak daarvan een virus? AVG was erop geinstalleerd en die vond niks. Ik denk dat er dan niets anders zal opzitten dan de PC te laten ophalen door Medion? Daar vragen ze welk €65 voor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow is inderdaad een slecht teken, ik dacht altijd dat als je LSASS.exe afsluit me een batch-bestand dat je dat dan nog 60 sec op je pc mocht werken(om alles te saven) en dat dan je pc afgesloten word.

Probeer anders een andere CD van XP, van een vriend ofzo...

Misschien dat je CD gewoon beschadigt is.

Wat doet de precies (of wat doet die juist niet)

Niet meer opstarten, hoe? voorbij het BIOS raak je nog wel aangezien je nog opstart van een CD.

Maar zie je XP nog laden, loopt het vast bij het laden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.