Ga naar inhoud

Computer problemen


Coen

Aanbevolen berichten

Ik heb "nieuw volume op G:/" vrijgemaakt. Die wil ik toevoegen aan de C-schijf.

Ik weet niet hoe dat gaat. Ik heb eerder door een expertteam de C-schijf laten uitbreiden tot 344 GB, maar ik zie dat de schijf heel snel volloopt. Ik heb daar geen verklaring voor.

De harde schijf is 1 TB, dus ik heb ruimte zat.

Kunt u mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een printscreen van schijfbeheer en plaats die in je volgende bericht.

Schijfbeheer bereik je via start-> configuratiescherm-> systeembeheer-> computerbeheer.

In computerbeheer klik je op schijfbeheer.

Je schijven worden nu in beeld gebracht.

Maak daar dus een printscreen van en plaats die in je volgend bericht.

Hoe je een printscreen kan maken lees je hier (klik erop), hoe je die in een volgend bericht moet plaatsen hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp niet waarom je ruimte wil toevoegen aan je C.

Je hebt momenteel nog een 100 GB vrije ruimte over op die C.

Best gebruik je de C enkel voor het besturingssysteem en het installeren van je software.

De rest zoals eigen bestanden (foto's, muziek, film, documenten) plaats je best op een andere partitie.

En op je D data1 schijf heb je nog zo veel vrije ruimte.

Ik vraag me af op welke partitie de map "mijn documenten" staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel heb ik nog veel vrije ruimte op "C" - dat is door een expertteam gemaakt. Maar ik merk dat de computer heel snel volloopt en ik vraag me af hoe dat komt.

Ik heb nog wat vrije ruimte en dacht dat die heb beste aan "C" kan worden gekoppeld. Daarna heb ik zeker genoeg, denk ik.

De dokumenten heb ik op D data 1. Daar staan fotobestanden op en de opgeslagen dokumenten van Word, Excel en PowerPoint. Verder maakt ik regelmatig een backup van alle bestanden op een externe schijf van 500 GB. Op "F" staan wisselbestanden.

Het lijkt mij nu verstandig "het nieuwe vrije volume" aan "C" te koppelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt mij nu verstandig "het nieuwe vrije volume" aan "C" te koppelen.

Dat kan je met deze software (klik erop) uitvoeren.

Via de functie merge partitions lukt het niet omdat de partities niet naast elkaar liggen.

Probeer eens eerst het volgende: Verwijder de G via de functie delete partition en probeer dan de niet toegewezen ruimte bij je C te voegen, hoe je dat doet lees je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.