Ga naar inhoud

Geïnstalleerde programma's verschijnen niet in lijst "Software"


vechtertje0

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

gisteren had ik een serieus probleem met mijn PC, waardoor ik de System Recovery tool (via HP) heb moeten gebruiken.

Die had windows precies terug geïnstalleerd. Alle gebruikersaccounts waren verwijderd, maar bv. netwerkinstellingen bleven wel overeind. Net zoals alle programma's.

Nu heb ik wel een probleem met die programma's. De meerderheid is namelijk nog steeds geïnstalleerd, maar ik kan ze niet terugvinden in de lijst "Software" via configuratiescherm.

Bijgevolge kan ik ook bepaalde programma's niet verwijderen.

Is dit op te lossen, en zo ja, hoe?

Alvast bedankt,

Maarten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, bv. Quake 4 kon ik daarstraks spelen, maar kwam niet in lijst van geïnstalleerde software.

Maar het ziet er naar uit dat als ik de programma's opnieuw installeer ze er wel in verschijnen.

Jammer genoeg kan ik niet ieder programma verwijderen nu, omdat ik niet van alle programma's 'uninstall' vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja sommige games zijn stalone en moeten dus niet opnieuw geinstalleerd worden zoals GTA3 of oudere. NFTS ook.

Dat is helemaal niet erg dat die niet in de software staat.

Zulke stalone games kan je de map gewoon verwijderen.

Een andere voorbeeld is Firefox die je niet opnieuw moet installeren.

Ook Winrar moet je niet opnieuw installeren maar wel opnieuw key ingeven.

Dat is ook de reden waarom ik programma nooit in c:\ installeert maar altijd in d:\ of andere schijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.