Ga naar inhoud

Geen verbinding met internet


Gast wjhradings

Aanbevolen berichten

Gast wjhradings

Goede middag,

Ik probeer een oudere dame te helpen. zij kan van het ene moment op het andere geen verbinding meer maken met internet en ook niet van Outlook. de verbinding is door de provider (tele 2) getest en is OK, die hoort te kunnen werken. het icoontje de twee schermpjes onderaan de werkbalk geeft het ook aan - er is Lan verbinding (het normale berichtje) Kunt u mij vertellen wat ik kan doen. met vriendelijke groeten Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wjhradings

Het is een Lan verbinding

Met een davolink multi media modem

er is geen router

de aansluiting is direct op de PC warop windows Xp is geinstaleerd

alles heeft al goed gewerkt en alle bedradingen zijn gecontroleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wjhradings

ja, dat is al vele malen gedaan. Alles werkt naar behoren tot aan de PC. als ik de verbindingscheck uitvoer dat geeft hij aan dat er achter het modem een conflict is. Naar mijn idee een instelling of mogelijkm een virus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou kunnen en dan kan je dit even doen zodat we het kunnen uitsluiten.

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wjhradings

Ik zou dat graag uitvoeren maar het probleem is hoe kom ik op internet. want dat is nou precies het probleem HIJJACKTHIS moet ik downlowden maar met de betreffende PC kan ik niet op internet. wellicht kunt u me helpen hoe ik dit oplos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wjhradings

Beste Stegisoft,

Inmiddels heb ik HIJackTHis op een usb stick gezet. en getracht het uit te voeren op de probleem PC maar Hij kan het, zowel niet overzetten als uitvoeren. hij geeft als melding dat de parameters niet ovreenstemmen en dat hij geen toegang krijgt i.v.m. opgestart in veilige modus ( dat is niet zo) of Windows installer is niet juist geinstaleerd. kun je me vertellen wat ik nog meer kan doen. met vriendelijke groeten Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.