Ga naar inhoud

Geen verbinding met internet


Gast wjhradings

Aanbevolen berichten

Gast wjhradings

Beste stegisoft,

Inmiddels heb ik HIJJACKTHIS op een usb stick gezet maar de probleem PC voert het niet uit. ik heb het ook, vanaf mijn eigen PC op een CD gebrand maar ook die voert hij niet uit. er komt een melding: geen toegang tot de installer service. Oorzaak: opgestart in veilige modus (dat is niet zo) ofwel niet juist geinstaleerd. als ik hem met mij eigen PC open werkt hij wel. wat kan ik verder doen? met vriendelijke groeten Wim

---------- Post toegevoegd om 20:45 ---------- Vorige post was om 20:33 ----------

Hij geeft de melding parameter is onjuist en voert het niet uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wjhradings

Ik heb zojuist twee andere computers gebruikt om, je advies, Hijackthis te copieren naar een usb stick. het copieren gaat prima. als ik het dan op de probleem PC wil openen dan geeft hij de melding 'parameters onjuist'. het rode ikoontje, wordt op deze PC,ook niet zichtbaar. wat kan ik nog meer doen? Met vriendelijke groeten Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer dan eens dit

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wjhradings

Beste Stegisoft,

Reuze bedankt voor je advies. ik heb de moed opgegeven en een vriend te hulp gevraagd. het is niet mijn steel om hele dagen met PC storingen bezig te zijn. ik ga weer verder met mijn werk. bedankt voor je hulp en mogelijk tot de volgende keer. met vriendelijke groeten Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.