Ga naar inhoud

[HELP] Verschillende problemen met het herinstaleren van Windows en het Formateren


Liné

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik hoop dat iemand me kan helpen, m'n pc is heel erg in de war dus ik wil windows opnieuw installeren ( nee ik wil geen verschillende registry fixes doen of schijf comprimeren of andere dingen) en gewoon alles er volledig afgooien, ik wil mn computer weer helemaal krijgen zoals ie was, ik hoef geen backups meer te maken alles is gedaan. Ik heb met Keyfinder alle serial keys opgespoord die ik wou houden. Gisteravond ben ik begonnen maar toen ik de xp schijf erin deed en de computer rebootte, kreeg kreeg ik de melding tijdens het opstarten: "no disk attached". Toen ik daarna de bios had veranderd en alles op draaien vanaf de cd drive had gezet, kreeg ik de melding druk op een toets om vanaf de cd te starten dus ik deed dat, kwam ik er na een hele onderneming achter dat precies op dat moment mn toetsenbord uitvalt? Ik krijg soms als ik opstart naar bureau blad opeens een melding van nieuwe hardware RIAD controller gevonden ofzo..(?) Ik ben daarna naar uitvoeren gegaan cmb getikt daarna format C: daarna volumenaam opgegeven maar dan zegtie na een paar bevestigingen dat dat in gebruik is, wat opzich ook wel sense maakt maar ik heb geen idee meer wat ik nu moet doen, iemand een idee?

Ps: Ik probeer mn computer weer een beetje paraat te krijgen voor wat games van toen, toen ik hem jaren geleden kocht kon hij de graphics van Doom 3 op extreme draaien dat was toen de maatstaaf haha dus als iemand nog tips heeft over hoe ik hem sneller kan maken of dingen mooier, hoor ik het ook graag want wil die game wel weer spelen naast vele andere

Link naar reactie
Delen op andere sites

ontzettend bedankt ik ga dit proberen!

sorry voor de dubbelpost maar ik wist even niet in welke ik hem kwijt moest ik zag windows later pas.

Ik heb een floppie waarop staat:

G72-VASA040 RAID Driver For VT6420/VT8237

Disk 1 of 1

zou dit het kunnen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.