Ga naar inhoud

Hoofdbalk in venster weg


Roos

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb mij aangemeld hier omdat ik weer een probleem heb mijn mijn computer. Tot nu toe kon iemand mij wel helpen maar zit nu weer met iets raars wat niemand weet..

Dus Is net mijn pc weer gemaakt en kan ik er eindelijk weer op, en jaa hoor weer wat mis..

Ik miss het balkje helemaal boven in alle schermen waar je het op uit kan klikken en kan mini- of maximaliseren!

heb al van alles geprobeert maar heb geen idee hoe ik dit weer te voorschijn kan toveren.. frown.gif

Kan iemand mijn helpen misschien? vork.gifbiggrin.gif

Hier kan je zien dat ik de bovenste balk mis, helemaal bovenin.

Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting

Het is niet alleen bij internet!

Bij geen 1 venster staat de balk er in.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het zelf ook niet weten eerlijk gezegd. Misschien je pc terugdoen naar degene die hem gerepareerd heeft? Anders zul je je vensters enkel nog kunnen sluiten met alt+f4 of met de rechtermuisklik vrees ik :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben momenteel niet bezig op een windows-pc, maar je zou ergens iets moeten kunnen instellen om je balk terug te krijgen.

Volgens mij dezelfde truc als je menubalk steeds verdwijnt. Je zou ergens de weergave van mappen/vensters kunnen wijzigen. Waarschijnlijk is daar een bepaalde instelling niet aangevinkt.

Jürgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken ook geen direkte oplossing voor dit probleem maar je kan eventueel in het

register van windows eens gaan kijken of de waarden : Close , Maximize , Minimize , RestoreDown & RestoreUp nog aanwezig zijn.

Je doet dit als volgt :

Open het register (Kies in het menu Start voor uitvoeren en typ : regedit ,

het register word geopend.)

Klik nu op het + teken voor de sleutel HKEY_CURRENT_USER , Zoek in de lijst

de tekst : AppEvents , en klik hier ook weer op het + teken, Klik vervolgens

weer op + voor EventLabels en kijk hier of de waarden Close , Maximize , Minimize ,

RestoreDown & RestoreUp voorkomen.

Dit is in ieder geval een controle om te zien of de waarden nog aan aanwezig zijn.

Ik zal ondertussen eens rondvragen of ik je nog verder kan helpen.

Beste groetjes van

angel_

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.