Ga naar inhoud

hoog cpu


daveEHV

Aanbevolen berichten

ik heb de laatste dagen nogal last van hoog cpu maar vooral het blazen van de pc of dat ie veel programmas gebruikt terwijl 1 pagina van internet open is

mijn onbegrip is omdat ik secunia gebruik en heb een tiptop in orde laptop en goed up to date ik gebruik kaspersky en emsisoft en geen illegale dingen of sites

ik krijg geen probleem gevonden en in taakbeheer lijkt alles naar behoren geen pieken of zo

en het is recent gestart

wie kan me hier bij helpen ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hij harder gaat blazen heeft meestal met de temperatuur te maken dus uitstoffen is dan het beste medicijn.

Kun je eens een screenshot plaatsen van je Taakbeheer met het tabje Processen geopend op een moment dat je ondervind dat hij veel cpu gebruikt.(liefst een gemaximaliseerd venster)

Zo kunnen wij eens kijken of er al dan niet iets abnormaal aan de gang is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had al gedaan wat je op had geschreven ook de alle processen tonen en ook de kolom met de hoogste cpu gebruik bovenaan

de reden dat ik mijn vraag posten is juist omdat bij hoog cpu gebruik ik niets in mijn taak beheer kon vinden en wilde niet wild gaan googlen en vooral progjes instaleren die zogenaamd duidelijkheid moet brengen en het niet doen vaak hahah

maar zal alsnog een afbeelding willen nemen als je toch wil maar dat was mijn eerste probleem wat me opviel waar blaast ie zo terwijl er niets aan staat als alleen firefox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de 2de en 3de afbeelding ontbreekt de kolom cpu.

Als je de processen sorteert zodat de processen die cpu gebruiken bovenaan staan, heb je voldoende aan 1 afbeelding. (zie voorbeeld van Jean-Pierre)

Ik had wel graag een afbeelding gehad van het volledige venster van taakbeheer omdat er nog andere informatie op staat die ook nuttig kan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.