Ga naar inhoud

Live Mail


Jive1

Aanbevolen berichten

Hey!

Ik heb zojuist Live Mail geïnstalleerd en dat ziet er prima uit, zodat ik besloten heb om in mijn Win XP de Outlook Expres uit te schakelen.

Live Mail staat nu als standaard mail programma ingesteld op mijn pc, maar toch komen, ook zelfs als ik via Windows onderdelen verwijderen de OE heb uitgeschaled, de meeste inkomende berichten nog op mijn OE terecht en niet op Live Mail.

Hoe komt dat, en hoe kan ik dat voorkomen?

Greetz

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Jawel, dat heb ik ook gedaan, zoals het hoort.

Ik kan dus wel berichten versturen via Live Mail, met de juiste afzender erop, maar ontvangen kan ik voorlopig alleen nog steeds met Outlook Express, en daar komt alles ineens binnen voor de 4 accounts die er waren, maar nu weg zijn, en die op Live Mail nu zouden moeten komen, omdat die 4 accounts daar nu zijn aangebracht....

Greetz

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je OE gewoon niet meer opent, worden er ook geen mails opgehaald

Voor een verwijderde account kan OE geen mails meer ophalen omdat er geen inloggegevens meer voor zijn.

Open OE en ga naar "extra - accounts". Selecteer een account en klik op verwijderen. Bevestigen en de account zou moeten verdwenen zijn.

Als het op deze manier niet lukt, verander dan de inloggegevens voor de account zodat hij een foutmelding geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.