Wordt het tabblad volledig afgesloten? Of wordt de inhoud van het andere tabblad gewist (Zo ja: wat zie je: een foutmelding? Een witte pagina?)
Misschien kan een herinstallatie van IE7 helpen. :)
Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt.
Meer dan 40.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !
Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.
Dit is een discussie over Meerdere tabbladen openen in het forum Archief Windows , en maakt deel van de Windows categorie; Hallo, ik weet niet hoe 't komt maar ik kan maar één site openen, eerst kon ik als ik surfte ...
Hallo, ik weet niet hoe 't komt maar ik kan maar één site openen, eerst kon ik als ik surfte meerdere sites laten open staan, maar nu als ik een nieuwe site open valt de vorige volledig weg, help dit is héél vervelend !!!
Ik gebruik IE7
Wordt het tabblad volledig afgesloten? Of wordt de inhoud van het andere tabblad gewist (Zo ja: wat zie je: een foutmelding? Een witte pagina?)
Misschien kan een herinstallatie van IE7 helpen. :)
Tabblad word volledig afgesloten en vervangen door t nieuwe wat ik aan klik. Ik gebruik bv Bedrockplace, om muziek op te zoeken, om te downloaden gaat het via Rapidshare, dus als ik een link aanklik dan gaat Rapidshare open en verdwijnt Bedrockplace volledig, stom want dan moet ik voor de volgende link bedrockplace weer opnieuw openen en zoeken waar ik ergens zat, en vroeger kon ik wel 10 veschillende sites tegelijk laten openstaan. Nu nog maar ene want bij de volgende klik is de vorige weer weggesprongen. geen foutmeldingen. Ik heb IE7 nu ook al opnieuw geïnstalleerd maar helaas... :-( HELP !
bekijk je instellingen eerst eens dan kijken wat je heb ingestelt met je tabblaaden of paginas je kan ze naamelijk overvoeilend laaten instellen en dan heb je dat probleem dat je nu hebt
het probleem licht waarschijlijk bij je pagina instelling
hoopelijk werkt dit en is je probleem opgelost
grtz
Hey bedankt voor reactie,
maar hoe stel ik dat in?
mvg
Wil niet lukken...
Extra - internetopties - de weergave van webpagina's op tabbladen wijzigen...
ik denk dat ik niet weet wat precies gewijzigd of aan/uit gevinkt moet worden...