Ga naar inhoud

Meerdere tabbladen openen


quinten

Aanbevolen berichten

Tabblad word volledig afgesloten en vervangen door t nieuwe wat ik aan klik. Ik gebruik bv Bedrockplace, om muziek op te zoeken, om te downloaden gaat het via Rapidshare, dus als ik een link aanklik dan gaat Rapidshare open en verdwijnt Bedrockplace volledig, stom want dan moet ik voor de volgende link bedrockplace weer opnieuw openen en zoeken waar ik ergens zat, en vroeger kon ik wel 10 veschillende sites tegelijk laten openstaan. Nu nog maar ene want bij de volgende klik is de vorige weer weggesprongen. geen foutmeldingen. Ik heb IE7 nu ook al opnieuw geïnstalleerd maar helaas... :-( HELP !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tabblad word volledig afgesloten en vervangen door t nieuwe wat ik aan klik. Ik gebruik bv Bedrockplace, om muziek op te zoeken, om te downloaden gaat het via Rapidshare, dus als ik een link aanklik dan gaat Rapidshare open en verdwijnt Bedrockplace volledig, stom want dan moet ik voor de volgende link bedrockplace weer opnieuw openen en zoeken waar ik ergens zat, en vroeger kon ik wel 10 veschillende sites tegelijk laten openstaan. Nu nog maar ene want bij de volgende klik is de vorige weer weggesprongen. geen foutmeldingen. Ik heb IE7 nu ook al opnieuw geïnstalleerd maar helaas... :-( HELP !

bekijk je instellingen eerst eens dan kijken wat je heb ingestelt met je tabblaaden of paginas je kan ze naamelijk overvoeilend laaten instellen en dan heb je dat probleem dat je nu hebt

het probleem licht waarschijlijk bij je pagina instelling

hoopelijk werkt dit en is je probleem opgelost

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat ik niet weet wat precies gewijzigd of aan/uit gevinkt moet worden...

oke geef me eerst dan eens wat info doe eens op de explore

bestand

- eigenschapen

-en geef me de info wat daar staat bij u

dan kan ik waarschijnlijk het probleem oplossen heb namelijk bij mij gecheckt dat daar staat dat ik meervoudige tabbladen kan opene

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.