Ga naar inhoud

ontoegankelijk maken van programma's


haja

Aanbevolen berichten

Hoi. bij programmatoegang en instellingen staat bij mij automatisch "aangepast" ingeschakeld.

Ik gebruik echter geen e-mailprogramma - ik ga naar de sites van resp. gmail en telfortwebmail om mijn mail in te zien en een klein beetje onhandig is dat wel, maar allez - en windows messenger is volgens mij onbruikbaar - ik krijg mezelf niet aangemeld bijvoorbeeld - en mijn vraag is of ik die programma's met een gerust hart eventueel ontoegankelijk kan maken, of dat ze ook intern, bij de samenwerking van windows-onderdelen bijvoorbeeld, een functie hebben.

Kortom: heeft het ontoegankelijk maken van outlook express en messenger voordelen of nadelen?

Bij voorbaat dank voor de te bieden hulp.

Groeten, Haja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Windows 7 of 8 zal Windows meteen zeggen dat er een probleem kan ontstaan als je verwijdert doch ook niet altijd.

Maar bij XP ligt dat anders.

Ik denk dat ontoegankelijk maken iets anders is dan verwijderen. Ik heb wel waarschuwingen gehad van XP bij verwijderingsintenties. Ik heb ze niet altijd in acht genomen, maar dat terzijde.

Ik heb de genoemde programma's ingeschakeld, het voelt zo onzeker ze uit te schakelen terwijl ze deel uitmaken van de architectuur van de pc. Maar ik vermoed eerlijk gezegd dat het niks uitmaakt (in elk geval bij Outlook Express, bij Messenger weet ik nog steeds niet wat ik er aan heb).

Bedankt, ik zal deze vraag als opgelost aanmerken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.