ik heb dit ook al eens gehad, maar dan met gewone programma's, dan helpt een gewone herstart vh. programma, maar taakbeheer...
is dat elke keer, en zelfs na een reboot?
Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt.
Meer dan 35.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !
Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.
Dit is een discussie over [OPGELOST] taakbeheer is "leeg". in het forum Archief Windows , en maakt deel van de Windows categorie; als mijn kameraad taakbeheer opstart dan komt er naast het logo geen taakbeheer te staan en start het zelf niet ...
als mijn kameraad taakbeheer opstart dan komt er naast het logo geen taakbeheer te staan en start het zelf niet op...
met alt-tab start hij ook niet op.
(zie foto)
hoe kan ik dit oplossen?
ik heb dit ook al eens gehad, maar dan met gewone programma's, dan helpt een gewone herstart vh. programma, maar taakbeheer...
is dat elke keer, en zelfs na een reboot?
normaal zou dit zich moeten oplossen na een herstart
je kan ook taakbeheer opstarten zo:
ga naar start , uitvoeren en typ taskmgr.exe
mvg karel
karel en michiel:dank umaar als u vanboven in de linkerhoek kijkt kan je een hoekje zien daar stond taakbeheer.
Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.
Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.
Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:
Windows - Pc helpforum
Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.
Met vriendelijke groet,
Pc Helpforum