Ga naar inhoud

snelkoppeling


Aanbevolen berichten

Hallo,ik heb net Google Chroome verwijderd met het gevolg dat mijn snelkoppelingen niet meer werkten.Ondertussen is dit opgelost dankzij jullie,maar nu krijg ik steeds bij een nieuwe snelkoppeling een zelfde standaard pictogram: een wit bladje met gekleurde vierkantjes in.Ik had graag de originele pictogrammen van de desbetreffende programma's terug.

Iemand een helplijntje?:bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,ik heb net Google Chroome verwijderd met het gevolg dat mijn snelkoppelingen niet meer werkten.Ondertussen is dit opgelost dankzij jullie,maar nu krijg ik steeds bij een nieuwe snelkoppelingeen zelfde standaard pictogram: een wit bladje met gekleurde vierkantjes in.Ik had graag de originele pictogrammen van de desbetreffende programma's terug.

Iemand een helplijntje?:bawling:

Een dergelijk icoontje betekent dat windows niet weet welk programma hij moet openen.

Zijn dit snelkoppelingen naar een website of zijn het snelkoppelingen om programma's op te starten?

Als je het icoon met de rechter muisknop aanklikt en je kiest dan openen met... kan je aangeven met welk programma de snelkoppeling moet geopend worden. Vinkje zetten bij altijd openen met dit programma en bevestigen met ok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met dit laatste programma'tje, verwijdert u alle overbodige bestanden en restjes van verwijderde programma's etc.

U installeert dit (bij installatie vink de optie 'installeer Yahoo Toolbar' uit).

Daarna start u het programma en kiest u Analyseer, dit duurt even.

Wanneer klaar kiest u Opschonen;

Hierna herstart u de pc.

Mocht dit alles niet helpen, dan zou ik kiezen voor een systeemherstel (start, programma's, bureau-accessoires, systeemwerkset, systeemherstel) en kiest u net voor de dag dat u Google Chrome heeft geïnstalleerd.

Hou er wel rekenening mee, dat programma's die tussen de dag van installatie van Chrome en vandaag hiermee verwijderd zullen worden. Aan uw persoonlijk bestanden veranderd er uiteraard niets.

Succes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.