Ga naar inhoud

User en e-mail


_angie_

Aanbevolen berichten

Hallo Helpers,

Ik hoop dat ik mijn probleempje duidelijk kan uitleggen.

Als ik onze laptop in de Stand-by stand zet en de pc later van deze stand afhaal krijg ik een schermpje met user aangemeld maar ook hoeveel e-mailberichten er zijn. Dit laatste wil ik kwijt want dit is een geheim en tijdelijk e-mailadres ivm met een surpriseparty voor mijn partner.

Kunnen jullie mij vertellen of het uberhaupt mogelijk is dat ik dit niet meer in beeld krijg.

Ik heb al gekeken bij gebruikers-accounts maar ik kom er niet uit..!!

Groet en alvast bedankt,

_angie_

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Is dit ook als je Outlook(verwacht dat je deze gebruikt) niet aan heb staan? Misschien staat er dan nog een icoontje rechtsonderin je scherm van outlook (op de taakbalk). Deze moet je dan ook afsluiten dmv rechtermuisknop. Hierna zou deze geen meldingen meer moeten geven totdat je Outlook weer opstart ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de laptop gebruiken we geen Outlook. Ik heb voor deze gelegenheid een hotmail-adres aangemaakt.

( ik heb het ook op onze destkop uitgeprobeerd, als ik die in de stand-by modus zet en er weer af haal geeft de pc ook aan

dat er nieuwe mailberichten, wel Outlook in dit geval, zijn. Terwijl er dus geen icoontje rechts onderin staat.)

De destkop zetten we nooit in de stand-by modus, daar zit een maanknopje op die we altijd gebruiken.

De vraag blijft dus.....hoe raak ik dat "schermpje" kwijt dat er nieuwe e-mailberichten zijn.....???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar gebruik je Hotmail dan in? Als je desktop in de slaapstand gaat(dus als je op het maanknopje drukt) gebruikt de computer geen internet. Als de computer weer ontwaakt uit de slaapstand krijgt deze wel weer internet en gaat dus de mail checken. Dit kan niet anders dan dat outlook open staat.

Doe eens rechtermuisknop op de taakbalk, en dan taakbeheer. Ga naar het tabblad Processen en kijk of OUTLOOK.EXE daar in voorkomt. Komt deze hier in voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gerjannn, ik begrijp niet wat je bedoelt met "waar gebruik je hotmail dan in?" Die destkop moeten we maar loslaten, dat gaf ik aan als voorbeeld.

Het gaat mij om de laptop, als ik die uit de stand-by zet, dat ik dan het schermpje krijg met User en het aantal nieuwe email-berichten, en dat wil ik dus kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet je account verwijderen bij het programma waar je mail nu in terecht komt. Kijk wel even op Hotmail.com of je berichten daar ook staan, zodat je die in ieder geval niet kwijtraakt. Dan kan je je Hotmail-account toevoegen aan Windows Live Mail en zal je die melding niet meer tegenkomen op het inlogscherm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.