+ Reageren op discussie
Resultaten: 1 t/m 5 van 5
Overzicht bedankjes1Bedankjes
  • 1 Geplaatst door Asus

Website biedt software aan welke informatie verschaft over alle softwares ?

Dit is een discussie over Website biedt software aan welke informatie verschaft over alle softwares ? in het forum Archief Windows , en maakt deel van de Windows categorie; Ik kwam tijdens het zoeken naar beoordelingen over een bepaalde software, terecht op de website http://software.informer.com/ Deze website lijkt me ...

Lid

Standaard Website biedt software aan welke informatie verschaft over alle softwares ?

Ik kwam tijdens het zoeken naar beoordelingen over een bepaalde software, terecht op de website http://software.informer.com/

Deze website lijkt me interessant, maar als een waardevolle 'tip' kan ik het momenteel (nog) niet aanreiken.

Men kan vanuit die website een client installeren op eigen PC.
    Hoe en wat er allemaal mee wordt bereikt kan ik nog niet beoordelen.
    Maar zoals ik meen te mogen begrijpen zou het informatief en evaluerend zijn over vele programma's.

Ik wens het niet zo meteen te te installeren.
    Heeft iemand daar reeds ervaring mee ?

Bedankt
    Laatst gewijzigd door Merel 469; 8 juli 2012 om 22:21 Reden: edit

Moderator Asus's schermafbeelding

Standaard

Ik heb geen ervaring met dit programma, maar als je er meer info wil over lezen kan je hier en hier een Nederlandstalig artikel vinden.

Persoonlijk heb er ik niet meteen behoefte aan: het ge´nstalleerde anti-virusprogramma wordt automatisch geupdate, freeware malware-scanners moet je sowieso manueel updaten alvorens je gaat scannen, Windows en Office krijgen hun updates via Windows Update, Java geeft melding, idem voor de software van Adobe...bij Firefox kan je manueel checken of je plug-ins nog up-to-date zijn...de meeste andere programma's (bijvoorbeeld de software van je printer) geven een melding indien er een recentere versie beschikbaar is.

Zolang er geen problemen zijn met de werking van de PC blijf ik ook van de drivers van af: never fix it until it's broken.

Heb je toch behoefte aan een programma dat je software scant dan kan je hier bij Secunia een online scan laten uitvoeren...zo hoef je niets op je systeem te installeren en heb je ook geen programma dat constant mee op de achtergrond draait.
    Merel 469 gaf dit bericht een bedankje.
    Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...

Lid

Standaard

Bedankt Asus
    Het gaat mij meer over de algemene appreciaties, typische problemen, eigenschappen, welke softwares vertonen.

Ik heb nu momenteel een probleem met Sitecom kaartlezer MD-020, waarbij na installatie van hun SimEditor, het simpele aansluiten van die kaartlezer op een USB poort , steevast een BSOD veroorzaakt op mijn XP systeem. (hun download installer gewoon setup.exe genoemd, is NIET Microsoft gecertifieerd en Sitecom support is maar zwakjes!)

Het programma 'WhoCrashed' geeft een rapport met indicatie van mogelijke oorzaak van deze BSOD. Zij suggereren een update van een bepaalde driver.

Ik zocht wat meer indicaties via Google en kwam terecht op deze website.
    Maar ik vind het niet echt verantwoord om het systeem nog meer te belasten met een client, waarvan het gebruik mij nog onduidelijk is en die mogelijk zelf zou in conflict komen met de Sitecom software. Meestal blijft teveel 'vergeten' ongebruikte programma's en services meesleuren.

De ontvangen links naar de artikels waren nuttig en geven zeker aan waarover get gaat. De auteurs kijken er eerder positief naar. Vandaar mijn vraag of iemand daarmee werkt.
    Misschien een van onze forumleden ?
    Laatst gewijzigd door Merel 469; 8 juli 2012 om 23:03 Reden: Edit

Ervaren Lid Kurtt's schermafbeelding

Standaard

Waarom zou je een client willen installeren? Is dit nodig om met de website of het programma samen te werken? Ik ken het programma ook niet spijtig genoeg.

Lid

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kurtt Bekijk bericht
    Waarom zou je een client willen installeren? Is dit nodig om met de website of het programma samen te werken? Ik ken het programma ook niet spijtig genoeg.
    Bedankt Kurtt
    Ik had ondertussen mijn post #3 bijgewerkt, wat je vraag hopelijk beantwoordt.
    Iets belet me om die Sitecom MD-020 kaartlezer aan te sluiten ... vermoedelijk een verkeerde driver. Dat programma zou eventueel een indicatie kunnen geven maar zo scheutig ben ik ook weer niet.

+ Reageren op discussie

Soortgelijke discussies

1. Welke software gebruik jij?
    door AlexManders in forum Computer ... ditjes en datjes
    Reacties: 23
    Laatste bericht: 16 januari 2014, 19:48
  2. software website bouwen
    door mindseeker in forum Archief Website Hulp & Scripts
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 23 januari 2010, 13:27
  3. Welke software proviteerd van core I7
    door Bierton in forum Archief Hardware algemeen