Ik heb geen ervaring met dit programma, maar als je er meer info wil over lezen kan je hier en hier een Nederlandstalig artikel vinden.
Persoonlijk heb er ik niet meteen behoefte aan: het geïnstalleerde anti-virusprogramma wordt automatisch geupdate, freeware malware-scanners moet je sowieso manueel updaten alvorens je gaat scannen, Windows en Office krijgen hun updates via Windows Update, Java geeft melding, idem voor de software van Adobe...bij Firefox kan je manueel checken of je plug-ins nog up-to-date zijn...de meeste andere programma's (bijvoorbeeld de software van je printer) geven een melding indien er een recentere versie beschikbaar is.
Zolang er geen problemen zijn met de werking van de PC blijf ik ook van de drivers van af: never fix it until it's broken.
Heb je toch behoefte aan een programma dat je software scant dan kan je hier bij Secunia een online scan laten uitvoeren...zo hoef je niets op je systeem te installeren en heb je ook geen programma dat constant mee op de achtergrond draait.

1Bedankjes
LinkBack URL
Over LinkBacks