Ga naar inhoud

Office 2007 niet meer openen


Gast Winda

Aanbevolen berichten

Ik kan Office 2007 niet meer openen.

Als ik Word of Excel wil openen, krijg ik altijd de boodschap "Windows installer - installatiepakket voorbereiden" Vervolgens de boodschap "kan dit updatepakket niet openen. controleer of het updatepakket bestaat en of u er toegang tot hebt, of neem contact op met de fabrikant van de toepassing om er zeker van te zijn dat dit een geldig Windows Installer-updatepakket is"

Bij outlook krijg ik de boodschap: "Kan MS Office outlook niet starten. De gedeelde hulpprogramma's van Ms office kunnen niet worden geïnitialiseerd"

- Kan dit opgelost worden?

- Wanneer ik Office 2007 opnieuw wil installeren, kan ik dan mijn huidige emails behouden?

Alvast Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het insteken van de cd-rom heb ik enkel de keus om de setup.exe uit te voeren. (+ de mogelijkheid om via windows verkenner de mappen op de cd te bekijken)

Na het invoeren van de produktcode heb ik de keuze tussen ofwel nu installeren ofwel aangepast.

Bij aangepast krijg ik het volgende: installatieopties, bestandslocatie en gebruikersgegevens.

Bij de installatieopties kan ik kiezen tussen: Uitvoeren vanaf mijn computer, alle onderdelen uitvoeren vanaf mijn computer, of wordt geïnstalleerd bij eerste gebruik.

Vervolgens kan ik dit ook kiezen bij alle onderdelen van office

Nergens kan ik echter kiezen voor herstellen of dergelijke

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste maal ondertussen 2 jaar geleden, zal ik wel gekozen hebben voor nu installeren. Ik hebt zojuist via "aangepast" outlook uitgevinkt en de rest willen installeren. Ik krijg echter de boodschap dat tijdens de installatie een fout is opgetreden.

Er zal niet anders opzitten dan office te verwijderen en opnieuw te installeren. Ik zou wel graag mijn email willen behouden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de bestanden archive.pst en outlook.pst gekopieerd.

Kan ik vervolgens Office verwijderen, opnieuw installeren en deze 2 bestanden terugzetten om mijn mails opnieuw te lezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je enkel die bestanden overzet, heb je wel niet alles mee.

Je kan beter je een "export" doen van je mailbox.

Ga naar "bestand" en dan "importeren en exporteren".

Daar kies je voor exporteren naar een bestand en selecteert de .pst

Dan selecteer je de mailbox en zet een vinkje bij "inclisief subfolders"

Kies dan een van de opties voor het afhandelen van dubbels en bepaal de lokatie waar je het bestand wil opslaan.

Na de herinstallatie ga je opnieuw naar "bestand - importeren..." en kies voor "importeren van een ander porgramma of bestand".

Selecteer dan de .pst

Blader naar de lokatie waar je de geëxporteerde .pst hebt opgeslagen en kies een optie voor het afhandelen van de dubbels.

Selecteer weer helemaal bovenaan en vink ook "inclisief subfolders" weer aan.

Kies dan voor de optie "importeren in dezelfde folder in" en selecteer dan in de uitklaplijst je eigen mailbox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.