Ga naar inhoud

internet explorer werkt niet meer


evie

Aanbevolen berichten

hallo

wanneer ik internet explorer opstart komt er een melding windows host 32II werkt niet meer

kan er mij iemand helpen

ik heb windows vista premium

dank je wel evie

we denken ie 7 en de fout is windows host run 32dII WERKT NIET MEER

sorry maar het is voor de zoon zijn laptop

dank je

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

dit is alles van melding dat er op komt,soms is het een blanco blad en dan kunnen ze er weer eens op en nu is het niets meer meer kunnen we er niet van zeggen het spijt mij maar ze hebben wel internet zeven

dank je

windows host run 32dLL werkt niet meer dat is alles wat we zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

wanneer we op het venster intikken sfc/scannow en op enter drukken komt er op

u dient een consolesessie als administrator te gebruiken , kan je ons zeggen wat dat is aub

dank je

---------- Post toegevoegd om 11:07 ---------- Vorige post was om 10:54 ----------

hallo

mijn schoondochter zegt dat het prbleem op getreden is als haar zus met haar laptop op hun draadloos netwerk gezeten heeft en daarna ging het niet meer

sorry dat we u zo lastig vallen

dank je:bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer hetgeen kweezie wabbit zei is met onderstaande methode uit.

Ga naar start en type in het zoekvak "cmd".

Druk nu gelijktijdig de ctrl-shift-enter toets in.(dit om dospromt als administrator op te starten)

Dospromt zal nu openen.

Type nu sfc /scannow in en druk op enter.

c:\windows\system32>sfc /scannow

Let op de spatie tussen sfc en de / , die is belangrijk.

Hou ook de windows vista dvd bij de hand want als er problemen gevonden worden zal er achter de dvd gevraagd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.