Ga naar inhoud

Mail komt niet terecht....


Jive1

Aanbevolen berichten

Hey!

Iemand aan wie ik herhaalde malen een mailtje stuurde, zijn adres is ...@skynet.be, ontvangt mijn mails niet. Zonder meer, hij ontvangt ze niet...

Ikzelf krijg géén bericht dat het adres niet juist zou zijn, en ik weet zeker dat het adres dat ik gebruik ook juist is, dat is gechecked.

Wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn?

Groeten

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het zijn enkel de mails die hij van jou krijgt, die niet in zijn mailbox aankomen ? Zou het misschien kunnen dat de betrokkene je - per ongeluk misschien - onder de rubriek "afzenders blokkeren" in zijn mailprogramma heeft opgenomen ? Welk is trouwens het mailprogramma en de internetprovider waarmee jij je berichten verzendt ? En gaat het over ALLE berichten die je aan hem toestuurt of om specifieke berichten (bvb. berichten met een afbeelding of met een bijlage) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, Kape, ikzelf ben Telenet-gebruiker en heb Outlook Express als mailprogramma.

Andere mails ontvangt hij weldegelijk. Alleen mijn mails ontvangt hij niet. IK heb al meerdere mails geprobeerd de laatste dagen, en het lukt niet.

Het is ook pas sinds enkele weken dat ik via mail probeer hem te bereiken, ik heb dus géén aantoonbare dingen die bevestigen dat mijn mails vroeger wél zouden aangekomen zijn....

Als ik zijn email-adres verander, ik bedoel, ik twijfelde even of er een "punt" moest geplaatst worden tussen zijn voornaam en familienaam, en dat probeerde ik dus even, en dan kreeg ik wél reaktie, dat het mailadres niet juist was. Ik neem dus aan dat langs mijn kant alles in orde is.

Maar hijzelf beweert dat bij hem ook alles in orde is, en dat hij andere mails gewoon kan ontvangen, alleen dus van mij heeft hij totnutoe nog niets ontvangen.....

Vreemd allemaal....

Greetz

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet je zeker dit : "Zou het misschien kunnen dat de betrokkene je - per ongeluk misschien - onder de rubriek "afzenders blokkeren" in zijn mailprogramma heeft opgenomen ?" eens laten nakijken door de tegenpartij.

Heeft betrokkene soms méér dan 1 account : bvb. naast zijn Skynet-adres nog een Hotmail, G-Mail of een alias of tweede mailadres bij Skynet ? Dan zou je dat eens kunnen proberen om uit te zoeken of hij - langs dat andere mailadres - jouw berichten wel kan ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.