Ga naar inhoud

netwerk doet het alleen in de veilige modes


webmere

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds gisteren werkt het netwerk alleen in de veilige modus. Ik heb een PC Vostro van Dell. Van alles geprobeerd o.a. Systeemherstel uitgevoerd het gaat van kwaad tot erger, en blijkt nu ook niet meer te werken. Ik heb een virusscanner van microsoft nogmaals laten controleren, niets gevonden. Zodra ik in de normale modus opstart dan kan ik ook niet naar het netwerkcentrum komen, dit start niet meer op (icoontje rechtsonder, nu met een rood kruis erdoor. Wat kan ik nog doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunt u mij aub uitleggen hoe je dit uitvoert?

Ik ga er vanuit dat ik via de volledige modes inlog, maar welke handeling moet er worden ingegeven om als administrator het

run commando uit te voeren? Waar kan ik dit vinden? Met dit fenomeen heb ik niet eerder te maken gehad.

Johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit nu meerdere malen uitgevoerd. Het werkt alleen in de veilige modus daar lukt alleen de installatie. Ik kom HJackThis wel tegen. Bij het uitvoeren komt er na 20 minuten niets naar voren waaruit blijkt dat het programma ook iets opslaat als logfile. Ook dit heb ik meerdere malen uitgeprobeerd. Nogmaals vanuit de veilige modus geeft het programma een logfile en ook laat het een scherm zien waarmee je commando's kunt geven.

Zijn er misschien nog andere mogelijkheden om te kunnen achterhalen wat de volledige modus met name het netwerkcentrum heeft aangetast?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het logfile op mijn computer opgeslagen. Naar wie kan ik dit toesturen en hoe? Ik zal het in ieder geval via de reply via gmail toesturen. Mocht dit niet de bedoeling zijn, laat me a.u.b. weten hoe ik via dit forum een attachment naar de expertst van HJackThis kan sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.