Bedoeld je als je bij een andere computer wilt komen?
Zo ja welke Windows heeft de ander computer?
Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt.
Meer dan 40.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !
Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.
Dit is een discussie over Netwerkwachtwoord opgegeven. in het forum Archief Internet & Netwerk , en maakt deel van de Internet & netwerk categorie; Hoi, Als ik een verbinding wil maken met een netwerk opslag apparaat, krijg ik 'geeft het Netwerkwachtwoord op voor een ...
Hoi,
Als ik een verbinding wil maken met een netwerk opslag apparaat, krijg ik 'geeft het Netwerkwachtwoord op voor een verbinding met : .......).
Wat is de oplossing hiervoor ?
Velibor.
Bedoeld je als je bij een andere computer wilt komen?
Zo ja welke Windows heeft de ander computer?
De andere pc is de Eminent 7080 zie aub Eminent HD Mediaplayer EM7080 hdMEDIA RT - Eminent
.../...
Het gaat hier om het paswoord van de share die je wil aanspreken, normaal genomen het paswoord van de PC in kwestie.
- Vraag opgelost? Druk dan op de knop "Markeren als opgelost".
Maar dit is juist het probleem - heb nooit een paswoord aangemaakt voor share - niet voor de pc - en niet voor de Eminent 7080.
Wat de pc betreft is er geen probleem voor netwerk/share.
Maar als ik wil gaan naar de externe harde schijf HDD van de Eminent 7080, krijg ik het volgende :
Netwerkwachtwoord opgeven. Geef het wachtwoord op voor een verbinding met : EM7080. Aanmeldingsfout : onbekende gebruikersnaam of ongeldig wachtwoord.
.../...
Hoi,
Ik heb het probleem kunnen oplossen !
-heb opnieuw de mediaspeler geconfigureerd.
Toch een ''dank u wel'' voor jullie tussenkomst !!
Velibor.