Ga naar inhoud

Compatibel geheugen moederbord


xsilverwing

Aanbevolen berichten

Ik ben een nieuw systeem aan het samenstellen en zoek voor het moederbord geheugen.

Het moederbord is een asrock Fatal1ty H87 Performance.

Op de site van asrock vind ik bijna geen compatibel geheugen van corsair of kingston, of ik interpreteer de tabel niet goed.

Ik zoek bij 1600 en dan 8GB.De omschrijving van wat compatibel is komt niet overeen met de latjes die ik vind bij azerty of alternate.

Ik zou voor 2x 4GB gaanen het mag van 80 tot 90 euro kosten.

Wie kan me duidelijk maken hoe ik daar moet zoeken als ik het verkeerd doe of welk geheugen is compatibel?

indien geen kingston of corsair dan Crucial.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koop deze geheugen en dat is zeker goed

Bedankt voor uw hulp, maar ik zie nergens in die lijst van compatibel geheugen ook maar één Crucial geheugen staan!

Voor corsair zie ik de compatibele beginnen met CMD of CML en wat ik bij azerty vind begint bijna allemaal met CMX en voor kingston is het probleem het zelfde.

Het kan toch niet dat er bijna geen enkel voorgesteld (compatibel) geheugen te vinden is bij azerty of alternate?

Ik wil echt wel geheugen waarvan de fabrikant voorschrijft dat het compatibel is,anders heb je achteraf geen reden tot klagen als er iets mis loopt.

Anderzijds begrijp ik niet waarom er geen Crucial in die lijst staat,de testers van hardwareinfo geven het door u voorgestelde geheugen niet voor niets de zilveren beoordeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.