Ga naar inhoud

foto's importeren lukt niet meer


pieter jan

Aanbevolen berichten

hallo

ik kan geen foto's meer importeren naar de pc, krijg een fout melding onder apparaatbeheer, een geel driehoekje naast USB apparaat voor massaopslag , apparaatstatus code 47, naar oplossing gegaan maar zonder resultaat, is er iemand die kan helpen

mvg

PB Intel core 2 Quad Q6600

4x2.66 Hz 1066 mhz 2GB DDR2 ram

Vista home premium

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Voor code 47 kan je onderstaande oplossingen proberen:

Code 47Windows kan dit apparaat niet gebruiken omdat het is voorbereid om veilig te worden verwijderd, maar het apparaat is nog niet van de computer verwijderd. (Code 47)

Aanbevolen oplossingen

Hierna volgt een aantal procedures via welke u kunt proberen om het probleem op te lossen.

Het apparaat opnieuw aansluiten

Deze foutcode doet zich alleen voor als u het apparaat met Veilig verwijderen hebt voorbereid op verwijderen of als u op een fysieke eject-knop hebt gedrukt.

Het apparaat opnieuw op de computer aansluiten

Koppel het apparaat los van de computer en sluit dit vervolgens opnieuw aan.

De computer opnieuw opstarten

Zorg ervoor dat het apparaat op de juiste wijze op de computer is aangesloten en start uw computer vervolgens opnieuw op. Klik op Start, klik op Afsluiten en selecteer Opnieuw opstarten in het venster Windows afsluiten om de computer opnieuw op te starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt, clarkie, gewerkt zoals voorgesteld, maar zonder resultaat, wanneer ik s'morgens de pc opstart dan staan er geen foutmeldingen in, onder apparaatbeheer,wanneer ik dan het icoontje aanklik om veilig te verwijderen, staat dat gele driehoekje er opnieuw, de camera wordt ook niet herkend onder computer, er is wel ergens door mij een fout gebeurd maar ik weet niet waar,nooit geen problemen gehad voordien.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit staat onder usb apparaat voor massaopslag

Kan dit apparaat niet gebruiken omdat het is voorbereid om veilig te worden verwijderd, maar het apparaat is nog niet van de computer verwijderd. (Code 47)

Verwijder dit apparaat eerst van de computer en sluit het vervolgens opnieuw op de computer aan.

Klik op 'Naar oplossingen zoeken' als u gegevens over dit apparaat naar Microsoft wilt verzenden en wilt kijken of een oplossing beschikbaar is.

de camera is een canon powershot sx20, ik werk via picasa fotobewerking

als ik naast het klokje rechts op verwijderen hardware druk , dan staan daar 4 punten om te verwijderen

1= algemeen volume (G)generic MS/MS-PRO USB Device

2 =( F ) SD/MMC idem

3 = (E) SM/xD Picture

4 = compact flash

er wordt gevraagd om dit te verwijderen, mag ik dit doen.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan gewoon het algemeen volume ..... verwijderen.

En het is niet van mag ik dat doen maar eerder je moet het zo doen.

Alle externe hardware zoals harde schijven, GSM, USB stick, .... die je op een USB poort aansluit moet je altijd verwijderen via de functie "hardware veilig verwijderen" ( naast je klok).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je hardware aansluit op je PC en wil die terug loskoppelen, moet je eerst de functie veilig verwijderen gebruiken naast je klok.

Je klikt op het apparaat dat je wil verwijderen, je krijgt dan een bevestiging dat het apparaat verwijdert mag.

Meer is het niet.

Kan je onderstaande ook uitvoeren en die printscreen in een volgend bericht plaatsen?

Kan je een printscreen maken van apparaatbeheer, zodat het apparaat met foutmelding zichtbaar is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet hoe je die printscreen moet maken,onder hardware veilig verwijderen, staat usb apparaat voor massaopslag via poort hekje 0005hub_hekje 0005, en daar kan ik niets veranderen, of verwijderen, want na herstart staat alles er terug.

en dat van dat loskoppelen, doe ik nu al een aantal jaren zonder problemen, maar nu lukt het blijkbaar niet meer

bedankt om zoveel geduld te hebben, maar ik ben maar een leek.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.