Ga naar inhoud

foto's importeren lukt niet meer


pieter jan

Aanbevolen berichten

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

dag clarkie, ja inderdaad de camera is aangesloten als dit gebeurd,heb deze middag eens geprobeerd

op een laptop van een vriend,en daar werkt alles normaal, dus aan de camera ligt het niet, de foto's kan ik overzetten op een USB Stick, en zo op de pc laden naar picasa, de usb stick wordt herkend door de pc, en kan ik gewoon als vroeger veilig verwijderen, maar eenmaal de camera terug aangesloten werkt er niets meer, niet op de alle drie usb poorten.achteraan is er nog een poort, maar dat zal waarschijnlijk hetzelfde zijn.

wat kan ik nu nog e.v.t proberen, er moet ergens een fout zitten maar waar.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar apparaatbeheer.

Dubbelklik op de usb controllers om ze allemaal te zien.

Klik de onderste aan met de rechter muisknop en kies voor installatie ongedaan maken.

Herhaal dit voor alle usb controllers.

Sluit het apparaatbeheer af en herstart de pc.

De usb drivers zullen opnieuw geinstalleerd worden en de poorten worden geinitialiseerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt clarkie, sorry hoor voor de vele vragen

maar mag ik dit doen voor alle 14 controllers, ik ben begonnen zoals gevraagd met de onderste, dan vraagt het om de pc terug op te starten, mag ik dit later aanduiden en ze allemaal aanduiden, daar zit echter ook een poort bij van het klavier weet jij soms welk dat is , want ik kon niet meer verder werken, ook nog steeds bij de opstart s'morgens komt de tekst ( apparaatstuurprogamma installeren usb 2.0 CRW daarna gereed voor gebruik ), maar er ligt nergens iets aan, is dat misschien de schuldige, die staat dan ook onder die 14

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok zover ben ik al, het gele driehoekje is weg, maar er blijven nu maar 12 controllers over, i.p.v 14, het importeren gaat nog niet, de pc na het aankoppelen van de camera maakt wel een geluid , maar verder niets, het icoontje om veilig te verwijderen staat er ook niet, dit gebeurd wel bij de usb stick, heb je nog goede raad, ik durf het bijna niet meer vragen

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.