Ga naar inhoud

lader laptop kapot?


michael1991

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik denk dat me lader van me laptop kapot is, het is een medion E5124 hij werkt dus nog op batterij maar die is bijna leeg en als ik de lader er in steek word het uiteinde van de draad (met die pin) gloeiend heet en laad hij niet meer. heb al geprobeert zonder batterij en hij werkt niet :( ik weet nu niet of het de lader is of de contact in de laptop zelf

alvast bedankt.

ps: bekijk profiel voor meer details van me laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan testen met een compatibele spanningsadaptor van iemand uit de kennissenkring...als blijkt dat de lader niet de oorzaak iq van de problemen, vrees ik dat je je laptop zal moeten laten checken bij een goede PC-hersteller.

heb dat gedaan en blijkt dat lader kapot is, ik moet dus een nieuwe bestellen, maar op welke website kan dat het beste?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Srry maar ik wil niet gierig overkomen maar kan je niet een goedkopere adapter aanprijzen. Me laptop is drie jaar oud en wil niet echt meer zoveel kosten eraan brengen. het moet niet persee de orginele zijn.

---------- Post toegevoegd om 22:33 ---------- Vorige post was om 22:22 ----------

Adapter voor uw Medion Akoya E5214 (md 97680)

ik had op deze eerder gevallen maar het probleem is dat hij meer ampère heeft. er staat er wel op dat een hoger ampère geen kwaad kan :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's een 90W adapter die volgens de verkoper compatibel is...of ie degelijk is, dat weet je pas nadien.

Ik vind het te gek dat risico te nemen, maar da's uiteindelijk jouw beslissing en verantwoordelijkheid.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.