Ga naar inhoud

moederbord vervangen


jenss

Aanbevolen berichten

beste,

Ik zit met een probleem. Ik heb een moederbord (asus M4A78T-E) en daar hangt een koeler op.(ik denk op de processor, ken er niet zoveel van) Maar de haakjes zijn afgebroken waar de koeler mee vasthangt. Nu was ik op alternate gaan kijken, daar heb ik de pc gekocht, om men moederbord te vervangen. maar daar hebben ze hem niet meer, ook op forcom ea. vond ik hem niet meer.

Dus, heeft iemand enig idee waar ik vervangstukjes kan vinden, of welk ander moederbord geschikt is voor mijn pc.

In de pc, die zelf is samengesteld, zit een amd phenom II x4, en nvidia geforce 275 (n275gtx twin frozr).

Alle tips zijn welkom :)

alvast bedankt.

Jens

aangepast door jenss
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bedankt voor de snelle reactie :P

Het onderdeeltje dat is afgebroken is een onderdeel van het moederbord zelf, niet van de koeler :S Of zit dat mee in de koeler inbegrepen. Heb een foto'tje toegevoegd en in rood omcirkelt wat er precies is afgebroken. secondelijm en rekkers werken max 2weken :s :)

post-16108-1417704610,6294_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een aftermarket koeler heb je die bracket niet meer nodig dus op die manier zou je dit alleszins kunnen oplossen.

De betere en vooral zwaardere werken namelijk met een backplate en een eigen montage systeem,echter betekent dit wel dat het moederbord moet gedemonteerd worden om die koeler erop te krijgen.

Als je dit zelf dus niet ziet zitten kun je dit best laten uitvoeren door iemand die daar ervaring mee heeft.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.