Ga naar inhoud

moederbord vervangen


jenss

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb er twee verschillende liggen, en het verschil zit enkel in de backplate.

Eén is van kunstof en de andere metaal, het enige verschil wat ik zo kan zien is de lengte van de bevestigingsschroeven.

Deze zijn bij de metalen uitvoering iets korter.

Maar voor de bracket zal dit niet uitmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas niet,heb toevallig hetzelfde bordje liggen dat Dasle had maar de Deluxe versie dus ook hier een no go.:dong:

Sorry dat ik je niet kan helpen want had het zeker graag gedaan.

Heb nog andere bordjes maar zijn Intels dus ook daar geen geluk.

Heb nog een M3A79-T Deluxe ook en die zou gaan maar is gisteren verkocht en word morgen opgehaald.:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Cooler Master Hyper 212 Plus koeler past op jou moederbord en je dient een mee geleverde backplate te gebruiken voor de montage van de koeler.

De koeler is heel gunstig geprijsd en het koelvermogen is voor de prijs meer dan uitstekend :top:

Een revieuw van deze koeler kan je hier lezen.

Nu heb ik enkele maanden terug een defect AM2 bordje vervangen en heb ondertussen contact gehad met die persoon.

Ik had hem het defecte bordje terug meegegeven maar kan het zo gaan ophalen indien nodig.

Dus nu is het aan jou, ga je voor die nieuwe koeler? Anders zorg ik wel dat ik dat moederbordje hier krijg om het bracket eraf te halen. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.