Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Masters

een klein vraagje; waar haal je zo'n unlockte iPhone vandaan?

Volgens mij mag die zelfs niet eens in België verkocht worden aangezien er tot nu toe steeds sprake is van koppelverkoop (Apple levert dat toestel telkens maar bij 1 provider uit, en eist dan nog eens een groot gedeelte van de winst op de communicatie via dat toestel zelf op ook)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja...

eBay kan je aan veel dingen helpen natuurlijk...

Waar de mijne vandaan komt, intresseert mij eigenlijk niet, heb em van gast gekocht, persoonlijk kunnen testen bij hem thuis en werkt perfect, meer vragen stel ik mij daar niet bij. =D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh ok, waar te beginnen, het in de eerste plaats een super gemakkelijke GSM, mit alle functies erop en eraan, enkel echt Bluetooth om te verbinden met andere GSM is er 'nog' niet.

Alles gebeurt via vingerbewegingen, wat het allemaal enorm snel, en natuurlijk maakt, een SMS'je opstellen gebeurt niet meer via de toetsen, maar je krijgt echt een klaviertje op je scherm, die als AZERTY is ingesteld, geloof me, een iets ervarener PC gebruiker kan na enkele berichten reeds blind typen op dit toestel.

Contacten organiseren, extra info toevoegen is allemaal aanwezig, alsook de optie om je eigen specifieke tags toe te voegen voor elk of bepaalde contacten, volledig naar je eigen hand te zetten dus.

Het is een iPod, dus 8/16Gb aan muziek kan er vlot op.

Fotos maken is van de hoogste kwaliteit, beter zal je echt niet vinden en zelf het geoefende oog zal echt het verschil niet merken met digitale cameras.

Bladeren door de fotos gaat door je vinger over het scherm te bewegen, draai je je GSM 90°, dan draait de foto gewoon mee, maak je een opengaande bewging met 2 vingers dan zoom je in op een gemaakte foto, anderom zoom je uit. Echt fantastisch!

En dan is er natuurlijk de mogelijkheid om ALLES op je GSM te zetten wat jij wilt via de installer, die het toelaat 'third-party applications' te installeren, zoals bvb spelletjes,en alles wat je maar nodig hebt, de mogelijkheden zijn nu al oneindig.

Ik kan hier nog uren zitten schrijven over die fantastische toestel, maar ga vooral eens naar de filmpjes kijken op de website van de iPhone, die geven je een echt beeld!!!

Groetjes

Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

een vraagje; kan je eens een paar voorbeeldfoto's met dat toestel posten? Liefst een closeup van iets, en dan een gewone normale. Zo is het wat gemakkelijker om een beeld te vormen van de fotoprestaties van dat toestel...

(ben namelijk op zoek naar een nieuwe telefoon, en ik zou die mss overwegen als ik hem ergens betaalbaar vind)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters
hier een voorbeeld van een foto gemaakt met een iphone

Canon, De Uitdaging

wow!

schitterende foto's voor een GSM! Die komen qua kwaliteit al bijna in de buurt van wat ik met mijn gewoon fototoestel trek! Mooie evolutie als dat binnen 5 jaar ook in mijn cheapass toestel zit:biggrin:

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.