Ga naar inhoud

Codec ?


bernard

Aanbevolen berichten

ik had aflevering 6 van de serie De man met de hamer , met Jeroen en Martijn Krabbe voor mijn vrouw gedownload.

Deze wilde ik met mijn usb stick op haar laptop zetten , zodat ze deze alsnog kon zien .

Ik heb deze gekopieerd naar haar video,s

Maar nu krijg ik een scherm op haar laptop , met de volgende tekst :

Windows media player

Kan het bestand niet afspelen

mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor bestandstype of codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren .

Moet ik een ,, codec programma ,, installeren ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst en vooral vraag ik mij af vanwaar je die film gedownload hebt, legaal of illegaal?

Wat het afspelen van films betreft in Windows media player met als besturingssysteem Windows 8, hangt het er van af welk bestandstype de films hebben.

De media player in Windows 8 kan geen DVD films afspelen, dus met de bestandsextensies VOB; BUP;IFO erin.

Gaat het over andere bestandsextensies dan kan een codecpack uitkomst bieden zoals in de links hieronder.

Download K-Lite Codec Pack 10.05 (Full) - Technical Details - FileHippo.com

Standard Codecs for Windows 7 and Windows 8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, sorry ik had dit kunnen weten ,want dit item heb ik al vaker gehad met pc help.

Maar omdat het bij mij op de laptop een gewoon programma ( spotnet ) is ,wat ik toch regelmatig gebruik , denk ik daar domweg niet aan om jullie lastig te vallen met deze problemen .

Mijn excuses , ik zal proberen hier rekening mee te houden .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.