Ga naar inhoud

foto's importeren - via windows keuze is verdwenen


wdefossez

Aanbevolen berichten

Bij het aansluiten van mijn fototoestel aan de pc (win7-32) krijg ik de keuze niet meer: importeren van foto's via windows. Zelfs in het configuratievenster van automatisch afspelen vind ik bij afbeeldingen deze keuze niet meer terug

post-10727-1417704899,2008_thumb.png

Ik weet dat ik kan importeren via de live gallery maar ik zou graag de windows versie terug zien ...

Als ik in het configuratie scherm automatisch afspelen kijk bij video's heb ik de keuze nog wel ...

wie kan helpen?

thx

w@lter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs in het configuratievenster van automatisch afspelen vind ik bij afbeeldingen deze keuze niet meer terug

Je moet eens kijken of je in het venster automatisch afspelen bij apparaten je camera terug vindt om de instellingen terug aan te passen.

Dus je moet het niet zoeken bij afbeeldingen.

post-23245-1417704901,816_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag wdefossez,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.