Ga naar inhoud

geen geluid


Brejen

Aanbevolen berichten

rts onder op mijn scherm staat een rood kruisje door de luidspreker. wanneer ik er op klik dan verschijnt de boodschap 'geen audioapparaat geinstalleerd'. op één of andere manier is mijn driver verwijderd. Hoe vind ik welke geluidskaart is heb en welke driver ik moet installeren?

Via configuratiescherm en geluid vind ik het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware icon_e_wink.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier is de nieuwe link: http://speccy.piriform.com/results/7NZrSxnDUmNyJCgfG1DkQpi

ging in ieder geval al veel sneller om speccy te doorlopen.

Hopelijk zien jullie hier wel iet aan?

- - - Updated - - -

'Geen apparaart voor geluidsweergave geinstalleerd.' : deze tekst verschijnt wanneer ik de muis over het luidsprekertje beweeg.

Er zit nochtans een geluidskaart in de pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.