Ga naar inhoud

geen geluid


Brejen

Aanbevolen berichten

ik heb deze driver gedownload en geinstalleerd. Het probleem is echter niet opgelost.

Het rode kruisje bljift staan en de tekst ' geen apparaat voor geluidsweergave geinstalleerd' verschijnt nog.

- - - Updated - - -

ik heb deze driver gedownload en geinstalleerd. het probleem is echter niet opgelost. het rode kruisje blijft staan en eris nog steeds geen geluid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

waar moet ik dat doen? ik vind in apparaatbeheer geen tab audio.

wel is er een lijn met 'besturing voor geluid, video en spelletjes'. wanneer ik dat openklik zie ik 4x : 'NVIDIA Hi definition audio'.

is dat wat u bedoelt?

- - - Updated - - -

ik heb de 4 meldingen 'NVIDIA ...' verwijderd (installatie ongedaan maken) en daarna de driver opnieuw geinstalleerd: nu zijn die 4 meldingen er op nieuw maar ht geluid werkt nog steeds niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe lang heb je dit probleem reeds,als dat nog niet zo heel lang is dan kun je eens trachten terug te keren naar een datum van voor het probleem.

Dat is voorlopig het enige wat ik je kan voorstellen aangezien de overige tips een upload vergen van een afbeelding maar helaas ligt dat systeem plat op PCH door technische problemen op de server.:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.